Just nu letar vi efter två nya medarbetare till en myndighet i Sundbyberg. Rollen är som kundtjänstmedarbetare och uppdraget innebär att hantera inkommande ärenden via telefon samt administrera och registrera ärenden i myndighetens ärendehanteringssystem. Du kommer att jobba på avdelningen som hanterar stadsmiljö och trafikfrågor. Från mitten av juli och med löpande kvartalsscheman, Arbetstiden skulle vara månd-torsd 08.30 – 16.30 och fred 08.30-15.30