Söker du personal inom administration och kontor? Då har du kommit rätt. I mer än 50 år har Randstad hjälpt arbetsgivare med bemanning och rekrytering. Vi har erfarenhet av att tillsätta bland annat receptionister, administratörer, projektledare och sekreterare.
Våra konsultchefer och rekryterare är alla specialiserade inom sitt specifika område, vilket gör att vi kan erbjuda specialistkunskap inom just administration och kontor. Vi arbetar löpande med att proaktivt söka efter rätt kompetens och att ha en uppdaterad kandidatbank. På så sätt kan vi snabbt komma igång med rekryteringsprocessen och ha personal på plats enligt våra kunders önskemål.
När du väljer Randstad kan du vara säker på att du får en leverantör som lär känna ditt företag på djupet. Vi arbetar nämligen enligt en 360-modell, där vi både gör en grundlig analys av ditt företag och där du som kund alltid har en kontaktperson genom hela processen. Det gör att vi får en komplett överblick av ditt företag och dina behov och kan presentera kandidater som passar både till tjänsten och i din organisation.
Vi berättar gärna mer om hur vi kan hjälpa dig att hitta rätt medarbetare inom administration och kontor. Ring oss på 020 170 70 70 eller fyll i en förfrågan så kontaktar vi dig.
så har vi hjälpt våra kunder
"Randstad levererade personlig service med fokus på oss som kund. Vi fick en medarbetare som var klippt och skuren för vår avdelning och som vi är mycket nöjda med."
– Lena Johansson, Backoffice Manager, Assa Abloy