Randstad använder cookies för att du ska kunna använda Randstads hemsidor på bästa sätt. Klicka här för mer information om Randstads riktlinjer för cookies och hur du kan förhindra lagring och hämtning av cookies. Genom att fortsätta använda hemsidan visar du att du godkänner Randstads användning av cookies.
Världens största oberoende employer branding-undersökning, Randstad Award, utförs i 23 länder och har fler än 227,000 respondenter som röstar fram de populäraste företagen att arbeta för. Undersökningen ger värdefulla insikter om employer branding både ur ett globalt och lokalt perspektiv.
Vi har sammanfattat de globala trenderna som undersökningen lyfter fram i filmen Global Insights. Undersökningen innefattar bland annat vad arbetstagare tycker är viktigast när de ska välja arbetsgivare, hur många som funderar på att byta jobb och varför, vilken som är den populäraste sektorn att arbeta inom och mycket mer.
Randstad Award 2015 – Global insights
vad är viktigast vid val av arbetsgivare?
Ladda ner vår rapport, Randstad Employer Brand Research 2016, där vi sammanställt synpunkter från över 7 000 respondenter i Sverige om vad de värdesätter hos en arbetsgivare.
Employer brand research 2017
Ladda ner vår rapport, Randstad Employer Brand Research, där vi sammanställt synpunkter från ett representativt urval av respondenter i Sverige om vad de värdesätter hos en arbetsgivare.