Är du en drivande och resultatorienterad person med erfarenhet av inköp? Vill du jobba i en central roll med både operativa och taktiska inköpsfrågor? Då är det dig vi letar efter!
Vi söker nu en operativ inköpare som ska bli en viktig länk i försörjningskedjan hos vår kund. Du kommer att ansvara för att planera beställningar, genomföra inköp av varor och tjänster. Samt hantera betalningar och fakturor. Du kommer också att vara involverad i reklamationsärenden och arbeta med prisförfrågningar.
Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Utöver det erbjuds du även en mängd karriärmöjligheter, får möta olika företagskulturer och erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett välfyllt CV.
Du ansöker på www.randstad.se senast 2025-05-11. Har du frågor om tjänsten är du varmt välkommen att kontakta konsultchef Amanda Lindström amanda.lindstrom@randstad.se / 070 32 81 977. För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.
...