You are successfully logged out of your my randstad account

You have successfully deleted your account

    Tack för att du skapat en jobbevakning.

    5 jobb i Stockholms Län

    filtrering2
    rensa sökning
      • stockholm kommun, stockholms län
      • konsultuppdrag
      • gymnasieutbildning
      Har du tidigare erfarenhet av att arbeta inom service och beskriver dig själv som positiv, tillmötesgående och hjälpsam? Har du dessutom tidigare erfarenhet av att arbeta i kassa och kan starta omgående? Randstad söker nu, för start enligt överenskommelse, ambulerande butiksmedarbetare till vår servicepool. Vår kund inom byggbranschen har varierande behov i sina olika butiker i Stockholm, din roll kommer innebära att du åker runt till dem olika butikerna och täcker upp vid sjukdom, semester och annan frånvaro.  Det kan göra din dag både spännande och omväxlande och du får möjligheten att knyta många nya kontakter. Inte för att du jäktar mellan olika arbetsplatser, utan för att den ena dagen inte alltid är den andra lik.  Låter det här som ditt nästa kliv? Då hoppas vi på din ansökan redan idag! Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Utöver det erbjuds du även en mängd karriärmöjligheter, får möta olika företagskulturer och erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett välfyllt CV. Tjänsten kan innebära många kontakter och då är det är viktigt med god samarbets- och kommunikationsförmåga. Som person ser vi att du är drivande och van att arbeta självständigt. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss. 
      Har du tidigare erfarenhet av att arbeta inom service och beskriver dig själv som positiv, tillmötesgående och hjälpsam? Har du dessutom tidigare erfarenhet av att arbeta i kassa och kan starta omgående? Randstad söker nu, för start enligt överenskommelse, ambulerande butiksmedarbetare till vår servicepool. Vår kund inom byggbranschen har varierande behov i sina olika butiker i Stockholm, din roll kommer innebära att du åker runt till dem olika butikerna och täcker upp vid sjukdom, semester och annan frånvaro.  Det kan göra din dag både spännande och omväxlande och du får möjligheten att knyta många nya kontakter. Inte för att du jäktar mellan olika arbetsplatser, utan för att den ena dagen inte alltid är den andra lik.  Låter det här som ditt nästa kliv? Då hoppas vi på din ansökan redan idag! Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Utöver det erbjuds du även en mängd karriärmöjligheter, får möta olika företagskulturer och erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett välfyllt CV. Tjänsten kan innebära många kontakter och då är det är viktigt med god samarbets- och kommunikationsförmåga. Som person ser vi att du är drivande och van att arbeta självständigt. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss. 
      • södertälje kommun, stockholms län
      • rekrytering
      • ingen utbildning krävs
      Som vaktmästare på Södertälje sportklubb får du ett omväxlande arbete. På rinken kommer du att arbeta med en rad olika arbetsuppgifter. En del av arbetet fokuserar på underhåll, en annan del fokuserar på att förbereda omklädningsrummen och andra utrymmen för motståndar- och ungdomslag. Du kommer även att arbeta med arenans system, lås och larm. Som vaktmästare hos oss tar du dig an uppgifterna på ett serviceinriktat och nyfiket sätt. Ni jobbar i team och är totalt fem vaktmästare. Är du social, plikttrogen, brinner för klubben och gillar att arbeta i team? Då är tjänsten som vaktmästare hos Södertälje sportklubb perfekt för dig!Arbetstiderna varierar och du behöver vara flexibel och öppen för att jobba obekväma arbetstider då förlängning av matcherna kan tillkomma. Du jobbar i skift där ena passet är 07.00-16.00 och det andra är 16.30-23.00, det förekommer dagtid, kvällar och helger. Du har skiftkollegor som du arbetar med enligt schema. Arbetet är till stor del säsongsbaserat. 
      Som vaktmästare på Södertälje sportklubb får du ett omväxlande arbete. På rinken kommer du att arbeta med en rad olika arbetsuppgifter. En del av arbetet fokuserar på underhåll, en annan del fokuserar på att förbereda omklädningsrummen och andra utrymmen för motståndar- och ungdomslag. Du kommer även att arbeta med arenans system, lås och larm. Som vaktmästare hos oss tar du dig an uppgifterna på ett serviceinriktat och nyfiket sätt. Ni jobbar i team och är totalt fem vaktmästare. Är du social, plikttrogen, brinner för klubben och gillar att arbeta i team? Då är tjänsten som vaktmästare hos Södertälje sportklubb perfekt för dig!Arbetstiderna varierar och du behöver vara flexibel och öppen för att jobba obekväma arbetstider då förlängning av matcherna kan tillkomma. Du jobbar i skift där ena passet är 07.00-16.00 och det andra är 16.30-23.00, det förekommer dagtid, kvällar och helger. Du har skiftkollegor som du arbetar med enligt schema. Arbetet är till stor del säsongsbaserat. 
      • solna kommun, stockholms län
      • konsultuppdrag
      • gymnasieutbildning
      Beskriver du dig själv som utåtriktad och orädd samt förstår vikten av god service? Har du tidigare erfarenhet av att arbeta inom reception, konferens, hotell, butik eller annat yrke som ställer höga servicekrav? Just nu söker vi medarbetare till fastighetsavdelningen, Facilities Services, på NCCs huvudkontor i Solna.  Facilities Services Team består av olika roller och funktioner såsom reception/front desk, servicevärd/floor host samt servicevärd/handytech. Detta är en möjlighet att arbeta med Facilities Services som en del av en intern FM-avdelning. Du kommer erbjudas ett varierande arbete i en spännande och modern kontorsmiljö. Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Utöver det erbjuds du även en mängd karriärmöjligheter, får möta olika företagskulturer och erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett välfyllt CV. Tjänsten kan innebära många kontakter och då är det är viktigt med god samarbets- och kommunikationsförmåga. Som person ser vi att du är drivande och van att arbeta självständigt. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss. 
      Beskriver du dig själv som utåtriktad och orädd samt förstår vikten av god service? Har du tidigare erfarenhet av att arbeta inom reception, konferens, hotell, butik eller annat yrke som ställer höga servicekrav? Just nu söker vi medarbetare till fastighetsavdelningen, Facilities Services, på NCCs huvudkontor i Solna.  Facilities Services Team består av olika roller och funktioner såsom reception/front desk, servicevärd/floor host samt servicevärd/handytech. Detta är en möjlighet att arbeta med Facilities Services som en del av en intern FM-avdelning. Du kommer erbjudas ett varierande arbete i en spännande och modern kontorsmiljö. Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Utöver det erbjuds du även en mängd karriärmöjligheter, får möta olika företagskulturer och erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett välfyllt CV. Tjänsten kan innebära många kontakter och då är det är viktigt med god samarbets- och kommunikationsförmåga. Som person ser vi att du är drivande och van att arbeta självständigt. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss. 
      • solna kommun, stockholms län
      • konsultuppdrag
      • gymnasieutbildning
      Beskriver du dig själv som utåtriktad och orädd samt förstår vikten av god service? Har du tidigare erfarenhet av att arbeta inom reception, konferens, hotell, butik eller annat yrke som ställer höga servicekrav? Just nu söker vi Servicevärdar/Floor hosts till fastighetsavdelningen, Facilities Services, på NCCs huvudkontor i Solna.  Facilities Services Team består av olika roller och funktioner såsom reception/front desk, servicevärd/floor host samt servicevärd/handytech. Detta är en möjlighet att arbeta med Facilities Services som en del av en intern FM-avdelning. Du kommer erbjudas ett varierande arbete i en spännande och modern kontorsmiljö. Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Utöver det erbjuds du även en mängd karriärmöjligheter, får möta olika företagskulturer och erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett välfyllt CV. Tjänsten kan innebära många kontakter och då är det är viktigt med god samarbets- och kommunikationsförmåga. Som person ser vi att du är drivande och van att arbeta självständigt. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss. 
      Beskriver du dig själv som utåtriktad och orädd samt förstår vikten av god service? Har du tidigare erfarenhet av att arbeta inom reception, konferens, hotell, butik eller annat yrke som ställer höga servicekrav? Just nu söker vi Servicevärdar/Floor hosts till fastighetsavdelningen, Facilities Services, på NCCs huvudkontor i Solna.  Facilities Services Team består av olika roller och funktioner såsom reception/front desk, servicevärd/floor host samt servicevärd/handytech. Detta är en möjlighet att arbeta med Facilities Services som en del av en intern FM-avdelning. Du kommer erbjudas ett varierande arbete i en spännande och modern kontorsmiljö. Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Utöver det erbjuds du även en mängd karriärmöjligheter, får möta olika företagskulturer och erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett välfyllt CV. Tjänsten kan innebära många kontakter och då är det är viktigt med god samarbets- och kommunikationsförmåga. Som person ser vi att du är drivande och van att arbeta självständigt. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss. 
      • stockholm kommun, stockholms län
      • rekrytering
      • gymnasieutbildning
      Vill du också komma in i Nordens ledande företag inom elektronik till en positiv arbetskultur? Då är det här rätt plats!  Här är en roll för dig med intresse försäljning och service som vill vara en del av ett tryggt företag med goda förmåner. Som  innesäljare /customer service hos TDK Nordic AB får du jobba i ett engagerat och glatt team. Företagskulturen präglas av god sammanhållning och höga ambitioner. Du kommer ha en central roll i en platt organisation där service, sälj, framåtanda och innovation är ledorden. Du har såklart kunden i fokus och du brinner för både service och försäljning.  Detta är ett vikariat på 1 år med mycket goda chanser till fast anställning. 
      Vill du också komma in i Nordens ledande företag inom elektronik till en positiv arbetskultur? Då är det här rätt plats!  Här är en roll för dig med intresse försäljning och service som vill vara en del av ett tryggt företag med goda förmåner. Som  innesäljare /customer service hos TDK Nordic AB får du jobba i ett engagerat och glatt team. Företagskulturen präglas av god sammanhållning och höga ambitioner. Du kommer ha en central roll i en platt organisation där service, sälj, framåtanda och innovation är ledorden. Du har såklart kunden i fokus och du brinner för både service och försäljning.  Detta är ett vikariat på 1 år med mycket goda chanser till fast anställning. 

    Tack för att du skapat en jobbevakning.

    Det verkar som om du vill byta språk. Om du gör det kommer din filtrering tas bort i din nuvarande jobbsökning.