Är du en erfaren löneadministratör med en positiv inställning och en stark teamkänsla? Vill du bli en del av ett dynamiskt team där samarbete och eget initiativ värdesätts högt? Då kan detta vara nästa steg i din karriär!
...
Vi söker nu en löneadministratör för ett uppdrag hos vår uppskattade kund i Haga Norra, Solna. Uppdraget är initialt en konsultanställning via Randstad Finance, med goda möjligheter till förlängning. Som löneadministratör kommer du att arbeta brett med samtliga delar av löneprocessen i ett mindre team om 4 personer. Vi värdesätter prestigelöshet och att vi kan hjälpas åt med alla uppgifter, stora som små. Lönegruppen har en stark teamkänsla och ser fram emot att välkomna dig som en del av sitt gäng. Även om du kommer att arbeta nära dina kollegor, är det viktigt att du även kan arbeta självständigt och ta egna initiativ när det behövs.
Vi söker dig som har:
- Minst 3 års yrkeserfarenhet av löneadministration och har hanterat samtliga delar av löneprocessen.
- Eftergymnasial utbildning inom lön
- Systemvana, gärna med erfarenhet av HRM-system eller system inom byggbranschen (meriterande, inget krav).
- En förmåga att snabbt lära dig nya system och processer.
- En ödmjuk och positiv inställning samt en stark teamkänsla.
- Förmågan att ta eget initiativ och arbeta självständigt när det behövs.
Du blir en del av ett sammansvetsat och härligt löneteam hos en kund som vi har ett långtgående och uppskattat samarbete med. Vi erbjuder en roll med varierande arbetsuppgifter där du får möjlighet att utvecklas. Kontoret är beläget i Haga Norra, Solna, med utmärkta kommunikationsmöjligheter via pendeltåg till Solna station eller buss från Odenplan. Vi har som riktlinje att arbeta 4 dagar i veckan på kontoret, även om undantag kan förekomma. Tilltänkt start i september!