varje ansökningsprocess är unik, men här får du en insyn i hur det oftast går till.
1 av 6
att ansöka är enkelt.
klicka på ansök och fyll i dina uppgifter. du får ett konto hos oss som du gärna får hålla uppdaterat och använda om du skulle söka jobb igen.
2 av 6
du får ett bekräftelsemejl.
nu kommer vi snart att utvärdera hur bra din profil passar för jobbet. hur lång tid det tar varierar lite beroende på hur många ansökningar vi fått.
3 av 6
passar du för jobbet?
då kontaktar vi dig för kompletterande frågor. du får information om hur vi går vidare, t ex intervju, referenser, eventuellt besök hos företaget osv.
4 av 6
vi bokar en intervju.
intervjun ser olika ut beroende på tjänst och företag. gemensamt är att du får träffa någon av våra rekryterare, digitalt eller fysiskt.
5 av 6
du presenteras för företaget.
vi berättar för företaget varför du passar för jobbet och bokar i vissa fall en intervju. så snart vi får återkoppling från företaget hör vi av oss till dig.
6 av 6
du är rätt för jobbet...
... och jobbet känns rätt för dig. grattis, då är det dags att skriva anställningsavtal! vi ser till att du är redo för din första dag på jobbet.
bevaka liknande jobb.
vi mejlar dig när det kommer in jobb som matchar dina sökkriterier.
Är du en driven och serviceinriktad IT-konsult som brinner för att lösa problem och ge användare en förstklassig upplevelse? Då kan detta vara nästa spännande uppdrag för dig!Vi söker en engagerad konsult till vår servicedesk i centrala Stockholm, ett stenkast från Centralstationen. Du kommer att arbeta i uppdragsgivarens spännande IT-miljö, med möjlighet till visst distansarbete.Som vår servicedesk-konsult är du användarens första och viktigaste kontakt
Är du en driven och serviceinriktad IT-konsult som brinner för att lösa problem och ge användare en förstklassig upplevelse? Då kan detta vara nästa spännande uppdrag för dig!Vi söker en engagerad konsult till vår servicedesk i centrala Stockholm, ett stenkast från Centralstationen. Du kommer att arbeta i uppdragsgivarens spännande IT-miljö, med möjlighet till visst distansarbete.Som vår servicedesk-konsult är du användarens första och viktigaste kontakt
Ziklo Bank har över 60 års erfarenhet av mobilitet, finansierings- och betallösningar och jobbar dagligen med att utveckla nya smarta tjänster inom mobilitet. Tidigare hette de Volvofinans Bank, de bytte namn i mars 2024. Både för privatpersoner och för Sveriges många företag, med den senaste tekniken. Det bästa av erfarenhet som möter det bästa av framtiden.Ziklo Bank söker nu kundservicerådgivare som ska ge service genom både telefon och digitala
Ziklo Bank har över 60 års erfarenhet av mobilitet, finansierings- och betallösningar och jobbar dagligen med att utveckla nya smarta tjänster inom mobilitet. Tidigare hette de Volvofinans Bank, de bytte namn i mars 2024. Både för privatpersoner och för Sveriges många företag, med den senaste tekniken. Det bästa av erfarenhet som möter det bästa av framtiden.Ziklo Bank söker nu kundservicerådgivare som ska ge service genom både telefon och digitala
Är du en engagerad och kunnig IT-tekniker med hög servicekänsla som vill arbeta i en av Sveriges viktigaste miljöer? Vår kund söker nu en supporttekniker till sitt IT-team i centrala Stockholm.Som "ansiktet utåt" för IT-avdelningen är din huvuduppgift att säkerställa en hög servicenivå och en smidig IT-vardag för användarna. Detta innebär:Användarsupport: Första linjens support via telefon, fjärrstyrning, e-post och besök.Felsökning & Felavhjälpning:
Är du en engagerad och kunnig IT-tekniker med hög servicekänsla som vill arbeta i en av Sveriges viktigaste miljöer? Vår kund söker nu en supporttekniker till sitt IT-team i centrala Stockholm.Som "ansiktet utåt" för IT-avdelningen är din huvuduppgift att säkerställa en hög servicenivå och en smidig IT-vardag för användarna. Detta innebär:Användarsupport: Första linjens support via telefon, fjärrstyrning, e-post och besök.Felsökning & Felavhjälpning: