varje ansökningsprocess är unik, men här får du en insyn i hur det oftast går till.
klicka på ansök och fyll i dina uppgifter. du får ett konto hos oss som du gärna får hålla uppdaterat och använda om du skulle söka jobb igen.
nu kommer vi snart att utvärdera hur bra din profil passar för jobbet. hur lång tid det tar varierar lite beroende på hur många ansökningar vi fått.
då kontaktar vi dig för kompletterande frågor. du får information om hur vi går vidare, t ex intervju, referenser, eventuellt besök hos företaget osv.
intervjun ser olika ut beroende på tjänst och företag. gemensamt är att du får träffa någon av våra rekryterare, digitalt eller fysiskt.
vi berättar för företaget varför du passar för jobbet och bokar i vissa fall en intervju. så snart vi får återkoppling från företaget hör vi av oss till dig.
... och jobbet känns rätt för dig. grattis, då är det dags att skriva anställningsavtal! vi ser till att du är redo för din första dag på jobbet.
vi finns här för att besvara dina frågor.
vi mejlar dig när det kommer in jobb som matchar dina sökkriterier.
med ett randstad-konto kan du:
Trivs du i en koordinerande roll där service och hjälpsamhet är ledord i din leverans? Har du dessutom förståelse för fastighetsdrift, förvaltning och uthyrning? Då kan du vara den vi söker!
Akademiska Hus kundservicecenter ska göra kundens vardag enklare. Som Servicekoordinator är dina primära arbetsuppgifter att per telefon och mejl möta kunden. Med hjälp av din kompetens och lyhördhet ska du identifiera problem och hitta en lösning som du sedan förmedlar till kunden på ett förtroendefullt vis. Till din hjälp har du förutom databaser och internsupport ett stöttande team som coachar dig till framgång. I kundservicecentret hjälps teamet åt att ge service bolagsövergripande. Vi är i en uppstartande fas så du har möjlighet att påverka framgångsrika arbetssätt tillsammans med projekt-teamet. Placeringsort är Stockholm.
För att trivas och nå framgång hos oss behöver du ha ett genuint intresse för service och förmåga att agera på ett professionellt och inkännande vis, detta även i utmanande situationer. Du trivs i ett uppdrag där du har en variation av uppgifter och där du tillsammans med teamet tar ansvar för verksamhetens gemensamma framgång.
Nyckeln till vår framgång på kundservicecentret är lärandet och vår vilja att utvecklas tillsammans. Du trivs med att testa på nya sätt att jobba, du kommer gärna med förslag och bidrar till att teamet coachar och uppmuntrar varandra. Din inställning och arbetsinsats är av stor betydelse, inte bara för det individuella mötet med kunden utan även för Akademiska Hus verksamhet i stort där kundservice är en av flera nycklar till att få hela kundupplevelsen att bli ännu bättre.
På Akademiska Hus blir du välkomnad in i en stimulerande miljö med vänlig företagskultur och spännande arbetsuppgifter. Du ges från början ett stort ansvar på vägen mot vårt gemensamma mål – att skapa attraktiva kunskapsmiljöer. Här får du en unik chans att påverka och bidra till framtiden och du får möjlighet att växa i en kunskapsstark organisation.
Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid. 2025-02-12 är sista dag för ansökan. Urval och intervjuer kommer att ske löpande, ansök därför så snart som möjligt. I denna rekrytering samarbetar Akademiska Hus med Randstad. Kontakta gärna ansvarig rekryteringskonsult Kristina Rostedt, kristina.rostedt@randstad.se om du har frågor.
För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.
...Trivs du i en koordinerande roll där service och hjälpsamhet är ledord i din leverans? Har du dessutom förståelse för fastighetsdrift, förvaltning och uthyrning? Då kan du vara den vi söker!
Akademiska Hus kundservicecenter ska göra kundens vardag enklare. Som Servicekoordinator är dina primära arbetsuppgifter att per telefon och mejl möta kunden. Med hjälp av din kompetens och lyhördhet ska du identifiera problem och hitta en lösning som du sedan förmedlar till kunden på ett förtroendefullt vis. Till din hjälp har du förutom databaser och internsupport ett stöttande team som coachar dig till framgång. I kundservicecentret hjälps teamet åt att ge service bolagsövergripande. Vi är i en uppstartande fas så du har möjlighet att påverka framgångsrika arbetssätt tillsammans med projekt-teamet. Placeringsort är Stockholm.
För att trivas och nå framgång hos oss behöver du ha ett genuint intresse för service och förmåga att agera på ett professionellt och inkännande vis, detta även i utmanande situationer. Du trivs i ett uppdrag där du har en variation av uppgifter och där du tillsammans med teamet tar ansvar för verksamhetens gemensamma framgång.
Nyckeln till vår framgång på kundservicecentret är lärandet och vår vilja att utvecklas tillsammans. Du trivs med att testa på nya sätt att jobba, du kommer gärna med förslag och bidrar till att teamet coachar och uppmuntrar varandra. Din inställning och arbetsinsats är av stor betydelse, inte bara för det individuella mötet med kunden utan även för Akademiska Hus verksamhet i stort där kundservice är en av flera nycklar till att få hela kundupplevelsen att bli ännu bättre.
På Akademiska Hus blir du välkomnad in i en stimulerande miljö med vänlig företagskultur och spännande arbetsuppgifter. Du ges från början ett stort ansvar på vägen mot vårt gemensamma mål – att skapa attraktiva kunskapsmiljöer. Här får du en unik chans att påverka och bidra till framtiden och du får möjlighet att växa i en kunskapsstark organisation.
Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid. 2025-02-12 är sista dag för ansökan. Urval och intervjuer kommer att ske löpande, ansök därför så snart som möjligt. I denna rekrytering samarbetar Akademiska Hus med Randstad. Kontakta gärna ansvarig rekryteringskonsult Kristina Rostedt, kristina.rostedt@randstad.se om du har frågor.
För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.
Vi söker dig som har:
Meriterande erfarenhet:
Vi lägger stor vikt vid de personliga egenskaperna: