Vill du vara en del i ett företag där hav, relationer och värderingar står i fokus? Letar du efter ett kundfokuserat, varierat och ansvarsfullt arbete med möjlighet till stor inverkan och påverkan att göra skillnad? En ny unik roll för dig som tillsammans med kollegor vill bidra till en bättre värld genom kärlek till sjömat!
...
Som säljansvarig ingår du i ett engagerat team som hanterar partiförsäljning av färsk samt fryst fisk, skaldjur och övriga sjömatsprodukter i Affärsområdet Lax. Tjänsten innebär att du ansvarar för att koordinera inköp, försäljning och logistik för definierat affärsområde, samt medverkar och utvecklar bolagets gemensamma processer.
I din roll som säljansvarig koordinerar du hela säljprocessen från ordermottagning till leverans. Med passion för kundservice och försäljning kommer du vara en viktig kugge där du hanterar många kontaktytor internt och externt. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter är att vara proaktiv, drivande och rådgivande mot kund, hantera orderflöde, vara en lösningsorienterad länk mellan leverantörer och transportföretag samt administrera och säkerställa en hög leveranssäkerhet.
Huvudparten av Marenors kunder finns i Sverige och företagets strategi är att tillsammans vara en bred leverantör av sjömat till marknaden i Norden.
Tjänstens placering är i Göteborg i ljusa nyrenoverade lokaler med fin utsikt över älven och Eriksberg. Verksamheten bedrivs även i Kungshamn och Lysekil. Företaget har idag 190 anställda och teamet på plats i Göteborg består av 10 personer. Rollen rapporterar till affärsområdeschefen.
I denna rekryteringsprocess samarbetar vi med Randstad. Du ansöker på www.randstad.se så snart som möjligt, dock senast 2023-09-26. Urval och intervjuer sker löpande.
Om du har frågor angående tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Anne Hansson på +46(0)72 988 9405, anne.hansson@randstad.se.
Varmt välkommen med din ansökan!
se mer
Vill du vara en del i ett företag där hav, relationer och värderingar står i fokus? Letar du efter ett kundfokuserat, varierat och ansvarsfullt arbete med möjlighet till stor inverkan och påverkan att göra skillnad? En ny unik roll för dig som tillsammans med kollegor vill bidra till en bättre värld genom kärlek till sjömat!
Som säljansvarig ingår du i ett engagerat team som hanterar partiförsäljning av färsk samt fryst fisk, skaldjur och övriga sjömatsprodukter i Affärsområdet Lax. Tjänsten innebär att du ansvarar för att koordinera inköp, försäljning och logistik för definierat affärsområde, samt medverkar och utvecklar bolagets gemensamma processer.
I din roll som säljansvarig koordinerar du hela säljprocessen från ordermottagning till leverans. Med passion för kundservice och försäljning kommer du vara en viktig kugge där du hanterar många kontaktytor internt och externt. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter är att vara proaktiv, drivande och rådgivande mot kund, hantera orderflöde, vara en lösningsorienterad länk mellan leverantörer och transportföretag samt administrera och säkerställa en hög leveranssäkerhet.
...
Huvudparten av Marenors kunder finns i Sverige och företagets strategi är att tillsammans vara en bred leverantör av sjömat till marknaden i Norden.
Tjänstens placering är i Göteborg i ljusa nyrenoverade lokaler med fin utsikt över älven och Eriksberg. Verksamheten bedrivs även i Kungshamn och Lysekil. Företaget har idag 190 anställda och teamet på plats i Göteborg består av 10 personer. Rollen rapporterar till affärsområdeschefen.
I denna rekryteringsprocess samarbetar vi med Randstad. Du ansöker på www.randstad.se så snart som möjligt, dock senast 2023-09-26. Urval och intervjuer sker löpande.
Om du har frågor angående tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Anne Hansson på +46(0)72 988 9405, anne.hansson@randstad.se.
Varmt välkommen med din ansökan!
se mer