Krav för tjänsten:
- Minst 2 års erfarenhet från arbete med rekrytering
- Eftergymnasial utbildning och examen inom personalvetenskap, eller likvärdigt
- Flytande kunskap i svenska i tal och skrift
- Mycket god kunskap i Ms Office
Vidare är det mycket meriterande om du har erfarenhet från rekrytering i offentlig verksamhet.
Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. För att lyckas i den här rollen har du ett personligt engagemang, är självgående med en god förmåga att effektivt driva ditt arbete och dina projekt framåt. Samtidigt har du lätt för att samarbeta i team, är relationsskapande och är bra på att planera och organisera ditt arbete. Vidare ser vi att du är fokuserad, har hög integritet och är stresstålig samt håller deadlines med förmågan att kunna prioritera och leverera hög kvalitet i ditt arbete.
Tjänsten är säkerhetsklassad och säkerhetsprövning kommer genomföras innan uppdraget kan påbörjas, i enlighet med säkerhetsskyddslagen.
För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.