Volvofinans Bank AB har visionen om att möjliggöra mobilitet på ett hållbart, flexibelt och ansvarsfullt sätt där de vill skapa innovativa bank- och betaltjänster för morgondagens gröna stad. För banken handlar det om att leverera smarta lösningar där de kan skapa ett tydligt mervärde för sina kunder och partners. De ser det som naturligt att vara ledande inom deras nisch där de kombinerar deras tjänster på unika och kreativa sätt som också kan skalas till fler märken och partners. De genomgår därför en transformation – där de bygger den nya mobilitetsbanken i den gröna staden.
.
...
Volvofinans Bank AB söker nu kundservicerådgivare som ska ge service genom både telefon och digitala kanaler till deras kunder. Du kommer få möjligheten att hjälpa deras kunder i allt från fakturafrågor, bilfinansiering och krediter till vägledning i app och digitala plånböcker. Volvofinans Bank AB har missionen om nollfriktion vilket betyder att de ska göra sina kundresor så enkla som möjligt med minsta möjliga friktion.
Du brinner för service i alla dess former och ett stort plus om du har erfarenhet av kundservice och support i både telefon, skrift och digitala kanaler. Du har ett äkta och genuint kundfokus och är passionerat nyfiken på att överträffa kundernas förväntningar. Du är strukturerad, leveranssäker och tar ett stort ansvar för det du lovar. Vi tror också att du ser samarbete som den naturliga vägen till framgång, du är prestigelös och förstår vikten av att föregå med gott exempel.
Tycker du att det verkar vara en roll för dig? Då är du välkommen att skicka din ansökan snarast då urval och intervjuer sker löpande. Tjänsten är på heltid med tillträde 29 Januari 2024.