Du trivs i en roll med mycket kundkontakt och har lätt för att förstå kundens behov och skapa förtroende, där känsla för service och integritet är viktigt. Genom effektivitet och hög serviceanda hjälper du kunden med frågor rörande pension- och livförsäkring. Med andra ord gör du skillnad för varje kund, varje dag. Nu utökar vi vår avdelning på SEB Pension & Försäkring i Sundsvall med fler kundcentermedarbetare och söker dig som vill arbeta med framtidens support och service inom just pension och försäkring.
...
SEB är en ledande nordeuropeisk finansiell koncern med internationellt perspektiv. Vi tillhandahåller finansiella tjänster för företag, institutioner och privatkunder. Vi vill bidra till hållbar tillväxt och göra skillnad för våra kunder, aktieägare, medarbetare och samhället i stort. Genom vår expertis och höga servicenivå skapar vi möjligheter för våra kunder att fatta välgrundade beslut så att de kan förverkliga sina affärsambitioner och mål. Nu och för framtiden. Som medarbetare i kundcenter är du professionell i ditt bemötande och du har en förmåga att bygga långsiktiga kundrelationer. Du motiveras av att överträffa kundens förväntningar och att följas upp på din prestation i kundärendet. Dina arbetsdagar genomsyras av kundkontakt via våra olika kanaler (telefon, email och chatt). Du söker efter information i olika system samt handlägger varje ärende effektivt med god kvalitet. Vår styrka är vår teamkänsla där vi på ett öppet och uppskattat sätt kan dela med oss och diskutera i gruppen. I den här rollen blir du en del av ett målinriktat team som alltid har kundens bästa för sina ögon.
SEB jobbar kontinuerligt med att utveckla digitala lösningar och ser gärna att du har ett tekniskt och digitalt intresse och att du är nyfiken på de möjligheter digitaliseringen medför. Du trivs med tät kundkontakt och tycker om att ge service i världsklass. Kanske har du jobbat ett par år i annan kundtjänst med telefon som redskap, eller har vana av annat serviceyrke. Utöver detta ser vi även att du har gymnasieexamen, kan svenska och engelska obehindrat i tal och skrift, datavana och kan navigera mellan olika system och ett ekonomiskt intresse. Även om arbetet i första hand handlar om inkommande kundkontakter är du inte främmande för proaktiva aktiviteter i form av utringande verksamhet. I denna rekrytering samarbetar SEB med Randstad. Vi ser fram emot att se ditt CV och ansökningsbrev på www.randstad.se, senast 2023-06-26. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta pernilla.keusch@randstad.se. Tjänsten är heltid, måndag-fredag. Du blir anställd hos SEB. Tillträde är 4 september 2023 och startar med en utbildningsperiod. För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.
se mer
Du trivs i en roll med mycket kundkontakt och har lätt för att förstå kundens behov och skapa förtroende, där känsla för service och integritet är viktigt. Genom effektivitet och hög serviceanda hjälper du kunden med frågor rörande pension- och livförsäkring. Med andra ord gör du skillnad för varje kund, varje dag. Nu utökar vi vår avdelning på SEB Pension & Försäkring i Sundsvall med fler kundcentermedarbetare och söker dig som vill arbeta med framtidens support och service inom just pension och försäkring.
SEB är en ledande nordeuropeisk finansiell koncern med internationellt perspektiv. Vi tillhandahåller finansiella tjänster för företag, institutioner och privatkunder. Vi vill bidra till hållbar tillväxt och göra skillnad för våra kunder, aktieägare, medarbetare och samhället i stort. Genom vår expertis och höga servicenivå skapar vi möjligheter för våra kunder att fatta välgrundade beslut så att de kan förverkliga sina affärsambitioner och mål. Nu och för framtiden. Som medarbetare i kundcenter är du professionell i ditt bemötande och du har en förmåga att bygga långsiktiga kundrelationer. Du motiveras av att överträffa kundens förväntningar och att följas upp på din prestation i kundärendet. Dina arbetsdagar genomsyras av kundkontakt via våra olika kanaler (telefon, email och chatt). Du söker efter information i olika system samt handlägger varje ärende effektivt med god kvalitet. Vår styrka är vår teamkänsla där vi på ett öppet och uppskattat sätt kan dela med oss och diskutera i gruppen. I den här rollen blir du en del av ett målinriktat team som alltid har kundens bästa för sina ögon.
...
SEB jobbar kontinuerligt med att utveckla digitala lösningar och ser gärna att du har ett tekniskt och digitalt intresse och att du är nyfiken på de möjligheter digitaliseringen medför. Du trivs med tät kundkontakt och tycker om att ge service i världsklass. Kanske har du jobbat ett par år i annan kundtjänst med telefon som redskap, eller har vana av annat serviceyrke. Utöver detta ser vi även att du har gymnasieexamen, kan svenska och engelska obehindrat i tal och skrift, datavana och kan navigera mellan olika system och ett ekonomiskt intresse. Även om arbetet i första hand handlar om inkommande kundkontakter är du inte främmande för proaktiva aktiviteter i form av utringande verksamhet. I denna rekrytering samarbetar SEB med Randstad. Vi ser fram emot att se ditt CV och ansökningsbrev på www.randstad.se, senast 2023-06-26. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta pernilla.keusch@randstad.se. Tjänsten är heltid, måndag-fredag. Du blir anställd hos SEB. Tillträde är 4 september 2023 och startar med en utbildningsperiod. För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.
se mer