Arbetsuppgifterna som kundrådgivare är kort och gott att:
- Ta emot inkommande samtal och mail från Swedbanks kunder och ge dem förstklassig rådgivning och service inom bankens produkter och dess digitala kanaler
- Hjälpa kunder med enklare ekonomisk rådgivning och skapa mervärde för kunderna genom försäljning eller förslag på lösningar som underlättar kundens vardag
- Skapar hög kundnöjdhet och utvecklar din egen och teamets samlade kunskap
Arbetet startar med en månads utbildning för att du ska få en så god kunskap som möjligt för rollen och känna dig trygg i ditt arbete. Arbetstiderna är under utbildningen 08:30 – 17:00. Därefter går du över till att arbeta mer självständigt men ingår i ett team med en närvarande teamledare. Kundcentret har öppet mellan 07-20.30 alla dagar, förutom röda dagar.
Både Randstad och Swedbank värdesätter utveckling hos sina anställda, vilket ger dig som har rätt inställning mängder av karriärmöjligheter inför framtiden. Här får du möjlighet att driva din egen utveckling och varje dag är en möjlighet att arbeta med ditt eget varumärke. Därför behöver du inte ha så mycket mer än erfarenhet av service i bagaget och ett brinnande intresse och driv för att vilja utvecklas! Resten ordnar sig med en gedigen introduktion och ett engagemang från dig som anställd.
Som konsult hos Randstad omfattas du självklart av kollektivavtal och har förmåner som friskvårdsbidrag, försäkringar och rabatt på träningskort och mycket mer. Utöver det erbjuds du även en mängd karriärmöjligheter, får utveckla din kompetens och får ett välfyllt CV. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss.
Låter tjänsten intressant vill vi höra från dig! Ansök via vår hemsida - har du frågor är du välkommen att kontakta ansvarig konsultchef Sandra Enbom på Sandra.enbom@randstad.se.