You are successfully logged out of your my randstad account

You have successfully deleted your account

innesäljare till kund i göteborg.

jobbdetaljer

detaljer

    jobbdetaljer
    Huvuduppgiften är att kontakta, marknadsföra och sälja företagets produkt och servicesortiment mot befintlig kundbas samt utöva kundvård i enlighet med projektets uppsatta mål.

    Det innebär proaktiv bearbetning och lyhördhet mot företagets befintliga avtalskunder via telefon och andra digitala kontaktvägar. I rollen ansvarar du för att utifrån kundens unika behov presentera rätt lösningar, skapa offerter och ta avslut på affärer. I rollen har du också ansvar att säkerställa att kunddata löpande uppdateras i företagets säljstödsystem. Som innesäljare ingår du i ett projektbaserat säljteam som samarbetar med övriga organisation.

    Tjänsten innebär att via telefon proaktivt kontakta, kundvårda, marknadsföra och sälja företagets produkt och servicesortiment mot befintliga kunder. Ditt mål är att skapa tillväxt, nöjda kunder samt ökad kvalité på kunddata.

    Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Utöver det erbjuds du även en mängd karriärmöjligheter, får möta olika företagskulturer och erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett välfyllt CV. Tjänsten kan innebära många kontakter och då är det är viktigt med god samarbets- och kommunikationsförmåga. Som person ser vi att du är drivande och van att arbeta självständigt. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss.
    Huvuduppgiften är att kontakta, marknadsföra och sälja företagets produkt och servicesortiment mot befintlig kundbas samt utöva kundvård i enlighet med projektets uppsatta mål.

    Det innebär proaktiv bearbetning och lyhördhet mot företagets befintliga avtalskunder via telefon och andra digitala kontaktvägar. I rollen ansvarar du för att utifrån kundens unika behov presentera rätt lösningar, skapa offerter och ta avslut på affärer. I rollen har du också ansvar att säkerställa att kunddata löpande uppdateras i företagets säljstödsystem. Som innesäljare ingår du i ett projektbaserat säljteam som samarbetar med övriga organisation.

    Tjänsten innebär att via telefon proaktivt kontakta, kundvårda, marknadsföra och sälja företagets produkt och servicesortiment mot befintliga kunder. Ditt mål är att skapa tillväxt, nöjda kunder samt ökad kvalité på kunddata.

    Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Utöver det erbjuds du även en mängd karriärmöjligheter, får möta olika företagskulturer och erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett välfyllt CV. Tjänsten kan innebära många kontakter och då är det är viktigt med god samarbets- och kommunikationsförmåga. Som person ser vi att du är drivande och van att arbeta självständigt. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss.