You are successfully logged out of your my randstad account

You have successfully deleted your account

extrajobb kundansvarig till ica bankens kundservice i borås.

jobbdetaljer

detaljer

    jobbdetaljer
    Studerar du och vill dryga ut studentkassan? Eller arbetar du kanske deltid och vill ha ett extrajobb? Här får du bra utbildning, utvecklingsmöjligheter, utmanande arbetsuppgifter och du får vara med om en spännande tillväxtresa. ICA Banken sitter i helt nya, fräscha lokaler med närhet till Borås Högskola.

    För start 14 November 2022 söker vi dig som vill vara med när ICA Banken växer och utökar med deltidspersonal i Borås. Om du är engagerad och motiverad att ta hand om ICA Bankens kunder, skynda då in med din ansökan!

     Här behöver du:
    • Studera på högskola inom lämpligt område så som ekonomi / administration / personal eller likvärdig och ha minst 1 år kvar av din utbildning alternativt ha ett annat arbete som kan kombineras med deltidsuppdrag.
    • Kunna jobba heltid under sommaren samt mellandagar jul/nyår.
    • Flytande kunskaper i svenska och goda kunskaper i engelska både i tal och skrift

    Vi erbjuder dig ett konsultuppdrag i ett värderingstyrt företag där du förväntas bidra till en framgångsrik verksamhet genom att leverera resultat utifrån ditt uppdrag samt att nå dina mål och avdelningens affärsmål i linje med ICAs vision, strategier och övergripande verksamhetsmål. Du driver din egen och bidrar till andras utveckling genom att kontinuerligt testa nya idéer och intresserar dig för nya möjligheter. För att skapa ett gott arbetsklimat ansvarar du för att skapa en öppen, respektfull och konstruktiv dialog.   

    Du förväntas att leva efter ICAs värderingar och bygga ICAs varumärke: Enkelhet, Entreprenörskap och Engagemang. Vi söker dig som har tidigare erfarenhet från kundservice eller vill starta din kompetensresa inom bankens kundservice, gillar att göra affärer och trivs med att jobba mot uppsatta mål. Du är en person som brinner för att göra det lilla extra så att kunden ska bli nöjd och känna sig väl omhändertagen.

    I tjänsten arbetar du proaktivt med kunden genom hela kundmötet och erbjuder bankens produkter och lösningar. Du erbjuder privatkunder förstklassig service gällande bankfrågor främst över telefon men även via skriftlig kommunikation. Vi sätter därför stor vikt vid god förmåga att uttrycka sig väl både i tal och skrift i alla delar av kundmötet.
    Vi erbjuder dig ett jobb i en värderingstyrd och kompetensbaserad verksamhet där du förväntas bidra till en framgångsrik verksamhet genom att leverera resultat utifrån ditt uppdrag samt att nå dina mål och avdelningens affärsmål i linje med ICAs vision, strategier och övergripande mål. Med högt självledarskap driver du din egen, samt bidrar till andras, utveckling genom att kontinuerligt testa nya idéer och intresserar dig för nya möjligheter. För att skapa ett gott arbetsklimat ansvarar du för att skapa en öppen, respektfull och konstruktiv dialog.
    Du förväntas att leva efter ICAs värderingar och bygga ICAs varumärke: Enkelhet, Entreprenörskap och Engagemang.

    Varje dag är en härlig utmaning på ICA Banken & ICA Försäkring. Varför det? Jo, för att hela vår bransch håller på att förändras. Och den förändringen öppnar för spännande utmaningar där gamla invanda sätt att jobba utmanas. Det betyder också att vi måste hålla oss i konstant utveckling. På riktigt. Både som individer och som verksamhet. Vi behöver föra samman innovation och digitalisering i en härlig kombination, där vi tillsammans kan hitta de där smarta och praktiska lösningarna som kunderna knappt vet om att de behöver än.

    Vem är du?
    Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Du har ett personligt engagemang och en god förmåga att tillgodose kundens behov och att arbeta mot uppsatta mål där affärsmannaskap, tillgänglighet och kundnöjdhet är i fokus. Du har lätt för att samarbeta i team och är en bra lagspelare. Du är bra på att förklara och förenkla komplicerade frågor till ett tydligt budskap anpassat efter kundens behov. Du är angelägen om att nå resultat och att hålla deadlines med hög kvalitet i ditt arbete. Dessutom har du en stark kommunikativ förmåga och ett högt självledarskap.

    Du är anställd via Randstad i Borås, på uppdrag hos ICA Banken. Uppdraget är på deltid (vid behov) med varierande arbetstider mellan kl. 07,50-20,10 på vardagar och kl. 09,50-16,10 på helger. Arbetspassen är mellan 4-5 timmar eller heldagar enligt överenskommelse. Du förväntas kunna jobba minst 35 timmar i månaden. Ditt konsultuppdrag börjar med en introduktionsutbildning som pågår under två veckor och är på heltid. Utbildningen startar 14 november 2022. Tjänsterna är på deltid (extra) och ICA Bankens öppettider är vardagar 08,00-20,00, lördagar och söndagar 10,00-16,00

    Enligt vårt kollektivavtal är det viktigt att du som söker kan visa intyg att du har en annan huvudsaklig sysselsättning exempelvis studier med en omfattning på minst 50 %.

    Urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt dock senast 2022-10-30

    För information: Maria Samuelsson konsultchef
    maria.samuelsson@randstad.se 
     


    Studerar du och vill dryga ut studentkassan? Eller arbetar du kanske deltid och vill ha ett extrajobb? Här får du bra utbildning, utvecklingsmöjligheter, utmanande arbetsuppgifter och du får vara med om en spännande tillväxtresa. ICA Banken sitter i helt nya, fräscha lokaler med närhet till Borås Högskola.

    För start 14 November 2022 söker vi dig som vill vara med när ICA Banken växer och utökar med deltidspersonal i Borås. Om du är engagerad och motiverad att ta hand om ICA Bankens kunder, skynda då in med din ansökan!

     Här behöver du:
    • Studera på högskola inom lämpligt område så som ekonomi / administration / personal eller likvärdig och ha minst 1 år kvar av din utbildning alternativt ha ett annat arbete som kan kombineras med deltidsuppdrag.
    • Kunna jobba heltid under sommaren samt mellandagar jul/nyår.
    • Flytande kunskaper i svenska och goda kunskaper i engelska både i tal och skrift

    Vi erbjuder dig ett konsultuppdrag i ett värderingstyrt företag där du förväntas bidra till en framgångsrik verksamhet genom att leverera resultat utifrån ditt uppdrag samt att nå dina mål och avdelningens affärsmål i linje med ICAs vision, strategier och övergripande verksamhetsmål. Du driver din egen och bidrar till andras utveckling genom att kontinuerligt testa nya idéer och intresserar dig för nya möjligheter. För att skapa ett gott arbetsklimat ansvarar du för att skapa en öppen, respektfull och konstruktiv dialog.   

    Du förväntas att leva efter ICAs värderingar och bygga ICAs varumärke: Enkelhet, Entreprenörskap och Engagemang. Vi söker dig som har tidigare erfarenhet från kundservice eller vill starta din kompetensresa inom bankens kundservice, gillar att göra affärer och trivs med att jobba mot uppsatta mål. Du är en person som brinner för att göra det lilla extra så att kunden ska bli nöjd och känna sig väl omhändertagen.

    I tjänsten arbetar du proaktivt med kunden genom hela kundmötet och erbjuder bankens produkter och lösningar. Du erbjuder privatkunder förstklassig service gällande bankfrågor främst över telefon men även via skriftlig kommunikation. Vi sätter därför stor vikt vid god förmåga att uttrycka sig väl både i tal och skrift i alla delar av kundmötet.
    Vi erbjuder dig ett jobb i en värderingstyrd och kompetensbaserad verksamhet där du förväntas bidra till en framgångsrik verksamhet genom att leverera resultat utifrån ditt uppdrag samt att nå dina mål och avdelningens affärsmål i linje med ICAs vision, strategier och övergripande mål. Med högt självledarskap driver du din egen, samt bidrar till andras, utveckling genom att kontinuerligt testa nya idéer och intresserar dig för nya möjligheter. För att skapa ett gott arbetsklimat ansvarar du för att skapa en öppen, respektfull och konstruktiv dialog.
    Du förväntas att leva efter ICAs värderingar och bygga ICAs varumärke: Enkelhet, Entreprenörskap och Engagemang.

    Varje dag är en härlig utmaning på ICA Banken & ICA Försäkring. Varför det? Jo, för att hela vår bransch håller på att förändras. Och den förändringen öppnar för spännande utmaningar där gamla invanda sätt att jobba utmanas. Det betyder också att vi måste hålla oss i konstant utveckling. På riktigt. Både som individer och som verksamhet. Vi behöver föra samman innovation och digitalisering i en härlig kombination, där vi tillsammans kan hitta de där smarta och praktiska lösningarna som kunderna knappt vet om att de behöver än.

    Vem är du?
    Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Du har ett personligt engagemang och en god förmåga att tillgodose kundens behov och att arbeta mot uppsatta mål där affärsmannaskap, tillgänglighet och kundnöjdhet är i fokus. Du har lätt för att samarbeta i team och är en bra lagspelare. Du är bra på att förklara och förenkla komplicerade frågor till ett tydligt budskap anpassat efter kundens behov. Du är angelägen om att nå resultat och att hålla deadlines med hög kvalitet i ditt arbete. Dessutom har du en stark kommunikativ förmåga och ett högt självledarskap.

    Du är anställd via Randstad i Borås, på uppdrag hos ICA Banken. Uppdraget är på deltid (vid behov) med varierande arbetstider mellan kl. 07,50-20,10 på vardagar och kl. 09,50-16,10 på helger. Arbetspassen är mellan 4-5 timmar eller heldagar enligt överenskommelse. Du förväntas kunna jobba minst 35 timmar i månaden. Ditt konsultuppdrag börjar med en introduktionsutbildning som pågår under två veckor och är på heltid. Utbildningen startar 14 november 2022. Tjänsterna är på deltid (extra) och ICA Bankens öppettider är vardagar 08,00-20,00, lördagar och söndagar 10,00-16,00

    Enligt vårt kollektivavtal är det viktigt att du som söker kan visa intyg att du har en annan huvudsaklig sysselsättning exempelvis studier med en omfattning på minst 50 %.

    Urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt dock senast 2022-10-30

    För information: Maria Samuelsson konsultchef
    maria.samuelsson@randstad.se