You are successfully logged out of your my randstad account

You have successfully deleted your account

ekonomi och hr-administratör för koberg förvaltning ab.

jobbdetaljer

detaljer

    jobbdetaljer
    Är du en flexibel och strukturerad person som vill utvecklas inom ekonomi och hr, se hit. 

    Tjänsten som ekonomi och hr-administratör passar utmärkt för dig som vill åt en bred och varierande roll. Du har en känsla för ekonomi och siffror samt är ordningsam i dina dagliga utföranden. Som person har du vidare en god kommunikativ förmåga och brinner för service, där möjliggörande av goda kontakter ses som en naturlig del av arbetet. Stämmer beskrivningen in på dig, tveka inte på att skicka in en ansökan!

    Anställning: Heltid 6 månader, med goda möjligheter till anställning hos kund efter inhyrningsperiod.

    Anställningsort: Koberg 

    Arbetstid: Mån-fre 07.00-16.00. 

    Tillträde: enligt överenskommelse 

    Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Utöver det erbjuds du även en mängd karriärmöjligheter, får möta olika företagskulturer och erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett välfyllt CV. Tjänsten kan innebära många kontakter och då är det är viktigt med god samarbets- och kommunikationsförmåga. Som person ser vi att du är drivande och van att arbeta självständigt. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss.
    Är du en flexibel och strukturerad person som vill utvecklas inom ekonomi och hr, se hit. 

    Tjänsten som ekonomi och hr-administratör passar utmärkt för dig som vill åt en bred och varierande roll. Du har en känsla för ekonomi och siffror samt är ordningsam i dina dagliga utföranden. Som person har du vidare en god kommunikativ förmåga och brinner för service, där möjliggörande av goda kontakter ses som en naturlig del av arbetet. Stämmer beskrivningen in på dig, tveka inte på att skicka in en ansökan!

    Anställning: Heltid 6 månader, med goda möjligheter till anställning hos kund efter inhyrningsperiod.

    Anställningsort: Koberg 

    Arbetstid: Mån-fre 07.00-16.00. 

    Tillträde: enligt överenskommelse 

    Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Utöver det erbjuds du även en mängd karriärmöjligheter, får möta olika företagskulturer och erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett välfyllt CV. Tjänsten kan innebära många kontakter och då är det är viktigt med god samarbets- och kommunikationsförmåga. Som person ser vi att du är drivande och van att arbeta självständigt. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss.