Arbetsuppgifter kommer bland annat bestå av:
- Arbete i produktion.
- Planera det egna produktområdet, samt vid behov även samarbeta och hjälpa till att planera mellan produktionsområdena.
- Säkerställa kvalitet av utförda tjänster.
- Säkerställa att rapporter blir utförda och rapporterade korrekt.
- dokumentera och rapportera avvikelser, risker, tillbud och olycksfall både i korrekt system samt till ansvarig för vidare handläggning.
- Stötta medarbetare i produktionen vid rotation med upplärning m.m.
Uppgifter såsom fastighetsskötsel kan förekomma.
Omfattning: Heltid, måndag - fredag
Arbetstid: 07.00-16.00
Start: Omgående. Uppdraget är ett konsultuppdrag med möjlighet till anställning hos kund efter 6 månader.
Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Tjänsten kan innebära många kontakter och då är det är viktigt att du har en bra samarbetsförmåga. På Randstad strävar vi efter att erbjuda dig en mängd karriärmöjligheter, så att du kan utveckla din kompetens och få ett välfyllt CV. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss.