Vi söker just nu en administratör med lageransvar för ett spännande uppdrag i östra Göteborg!
Som administratör med lageransvar kommer du att vara ansvarig över att administrera, kontrollera samt registrera produkter i affärssystem, samt ansvara över fakturering rörande ordrar. Du kommer utöver administrationen även att arbeta med att packa ordrar och administrera frakthandlingar.
För att trivas i rollen ser vi att du är noggrann och prestigelös. Rollen innefattar både lageransvar och administration vilket ställer krav på att du kan hålla flera bollar i luften samtidigt och trivs i en varierad vardag. Vidare ser vi att du behärskar svenska och engelska flytande i tal och skift eftersom att du kommer ha internt samt extern kontakt.
Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Utöver det erbjuds du även en mängd karriärmöjligheter, får möta olika företagskulturer och erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett välfyllt CV. Tjänsten kan innebära många kontakter och då är det viktigt med god samarbets- och kommunikationsförmåga. Som person ser vi att du är drivande och van att arbeta självständigt. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss.
...