För att vara aktuell för tjänsten krävs att du som söker har erfarenhet av SAP, administration, leverantörsreskontra och gärna grundläggande momshantering inom Sverige, Finland, Litauen och EU. Vi vill även att du som söker har en utbildning från högskola/universitet eller likvärdigt, företrädesvis inom ekonomi.
Du är strukturerad, noggrann och har mycket god förmåga att se till att fakturahanteringen fungerar på ett sätt som skapar ordning och trygghet. Du behöver även vara prestigelös och tycka om att ge människor runt omkring dig god service. Att kunna arbeta med parallella administrativa uppgifter bör heller inte vara något problem för dig.
- Driven och har en vilja för att lära dig nytt samt utvecklas inom ditt område.
- Förmåga att arbeta självständigt och i grupp på ett målinriktat och resultatinriktat sätt.
- God initiativförmåga och självgående samt vara en problemlösare som har förståelse för sammanhang och konsekvenser.
- Har god samarbetsförmåga.
- Mycket god kommunikativ förmåga, såväl muntligt som skriftligt på svenska och engelska.
- Språkkunskaper i finska och/eller litauiska är meriterande, men inget krav.
- Du ska inte vara främmande för att hantera kontakter i en global miljö.