Har du som målsättning att alltid skapa positiva möten och sprida energi? Brinner du för administration samt service och vill utvecklas i en miljö med drivna och kompetenta kollegor? Tycker du om att hjälpa och assistera andra i deras jobb? Just nu söker vi dig som vill arbeta som administrativ koordinator i Göteborg!
Vi söker dig som är utåtriktad och brinner för att ge god service. Du får energi av att samarbeta med andra och du agerar alltid professionellt. Du skapar energi och ser ett stort värde i att ha ordning och struktur i ditt arbete samtidigt som du har ett agilt mindset och kan agera självständigt och med högt tempo om situationen kräver det. Vi ser att du tidigare har erfarenhet av administrativa arbetsuppgifter i en varierande roll. Meriterande är tidigare erfarenhet av att arbeta med service och support för organisationer.
Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Utöver det erbjuds du även en mängd karriärmöjligheter, får möta olika företagskulturer och erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett välfyllt CV. Tjänsten kan innebära många kontakter och då är det är viktigt med god samarbets- och kommunikationsförmåga. Som person ser vi att du är drivande och van att arbeta självständigt. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss
...