resultat från tidigare undersökningar

Randstad Employer Brand Research är världens mest omfattande undersökning inom Employer Branding med 26 medverkande länder. Till skillnad från liknande undersökningar är HR-personal, anställda eller experter inte inbjudna att delta i undersökningen, vilket garanterar maximal objektivitet. Undersökningen sammanställer årligen vad svenska folket tycker är viktigast när de väljer arbetsgivare. Här hittar du resultatet från tidigare undersökningar.

Randstad Employer Brand Research 2016

Den 10 mars 2016 gick det tredje svenska Randstad Award av stapeln. Förutom att kora Sveriges mest attraktiva arbetsgivare delades pris ut till årets raket och årets brand awareness. Se alla vinnare och ladda ner årets employer branding-undersökning. 

se resultatet från 2016

Randstad Employer Brand Research 2015

Vem blev Sveriges mest attraktiva arbetsgivare 2015? Se alla resultat och bilder från kvällen.

se resultatet från 2015 

Randstad Employer Brand Research 2014

Se resultatet från Randstad Award 2014, alla företag på topp 20-listan och bilder från prisutdelningen.

se resultatet från 2014