Vi söker en serviceinriktad orderadministratör i Botkyrka.

Publicerad:
2018-10-05
Omfattning:
Heltid
Kontakt:
Ulrika Olofsson

Detaljer

Publicerad:
2018-10-05
Ort:
Botkyrka, Stockholms län
Kategori:
Administration & kontor
Specialisering:
Administration
Omfattning:
Heltid
Referensnummer:
201177373
Sista ansökningsdag:
2018-10-31
Kontakt:
Ulrika Olofsson

Beskrivning

Nu har vi en spännande roll för dig som är ute efter en heltidstjänst. Som orderadministratör hos vår kund i södra Stockholm får du chansen till att arbeta i en rolig och stimulerande roll där du kommer kunna utvecklas! Du arbetar i ett litet, men härligt gäng på ett internationellt bolag.

Omfattning: 6 månaders uppdrag på heltid. Start omgående eller enligt överenskommelse. Eventuell chans till förlängning eller övertag av kund. Arbetstider är vardagar på dagtid.

Arbetsbeskrivning:
Vår kund är ett internationellt företag som är en distributör av special limmer, tätningar, kretskorts lacker, ingjutningar och dispenserings utrustning. I din roll som orderadministratör kommer du ha chans att jobba med både administration och kundsupport.

Exempel på arbetsuppgifter:

  • Orderhantering, fakturering och uppföljning av leveranser
  • Ta emot, utreda och besvara inkommande mejl och samtal från kunder kring beställningar
  • Support mot fältsäljare
  • Rådgivning mot kunder via telefon
  • Utskick av informationsmaterial till kunderna
Kvalifikationer:

  • Har tidigare arbetslivserfarenhet som orderadministratör.
  • Avklarad gymnasieutbildning.
  • God system- och datavana.
  • God svenska och engelska i såväl tal som skrift.
Det är meriterande (ej krav) om du kan finska.

Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Som person har du ett personligt driv, är social och utåtriktad. Du är säljorienterad och dessutom är du snabblärd och har lätt att lära dig nya system. Du är en person som är trygg i dig själv och du har inga problem att hugga i där det behövs. Du är kundorienterad och gillar att lösa problem på ett professionellt sätt för att ge bästa kundservice till kunderna!

För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.

Om Randstad:
Hösten 2016 bytte Proffice namn till Randstad. Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världens näst största företag inom rekrytering och bemanning.

Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar som hos en traditionell arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort.

Utöver det får du även en mängd karriärmöjligheter, möter olika företagskulturer och får erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett spännande, välfyllt CV. Söker du en arbetsgivare som erbjuder spännande uppdrag och nya kontaktnät kommer du trivas hos oss.

Sista ansökningsdag: 2018-10-31, urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.

För information: Ulrika Olofsson, ulrika.olofsson@randstad.se