Teknisk Support till Göteborg Energi.

Detaljer

Kontakt:
Elsa Schiötz, 
elsa.schiotz@randstad.se
Sista ansökningsdag:
2021-12-18
Omfattning:
Heltid
Anställningsform:
Tillsvidare
Ort:
Västra Götalands län, 
Göteborg kommun
Kategori:
Kundtjänst, service, handel
Specialisering:
Kundtjänst

arbetsbeskrivning.

Vill du komma till en centralt belägen arbetsplats med tilltalande lokaler, i en arbetsgrupp med
mångfald och framåtanda? Har du dessutom en bakgrund inom antingen kundservice, fastighet eller
teknik och är redo för nästa steg? Då har vi ett uppdrag till dig. Just nu söker vi en teknisk
kundkoordinator till Göteborg Energi.

Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Utöver det erbjuds du även en mängd karriärmöjligheter, får möta olika företagskulturer och erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett välfyllt CV. Tjänsten kan innebära många kontakter och då är det är viktigt med god samarbets- och kommunikationsförmåga. Som person ser vi att du är drivande och van att arbeta självständigt. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss.

ansvarsområde.

På denna enhet inom kundservice kommer du att arbeta som teknisk kundkoordinator. Här är
arbetsuppgifterna blandade och vi mottar alla slags ärenden inom teknisk support. Bland
arbetsuppgifterna ingår bland annat…

  •  ta emot och hantera felanmälan
  •  felavhjälpning
  •  tidsbokningar
  •  teknisk support inom våra olika produktområden

Rollen ansvarar för att generellt kunna svara på frågor om företagets produkter/tjänster i både
telefon och interna ärendehanteringssystem. Detta innebär att du kommer att handha/lösa och
ansvara för kundärenden i syfte att säkerställa och höja kundnöjdheten.

Utöver detta krävs det att du kan uttrycka dig väl i tal och skrift på svenska och engelska samt en
mycket god vana att arbeta vid datorn och i olika datasystem. 

arbetstider.

Treskift:
07:00 - 16:30
13:00 - 22:00
22:00 - 07:00

kvalifikationer.

För att lyckas i tjänsten krävs ingen teknisk bakgrund. Vi har kompetensen och kommer ge dig en lång
introduktion. Vad du däremot behöver vara är nyfiken! Hos oss på teknisk support kommer du att få
lära dig alla möjliga spännande saker inom såväl kundhantering som elnät.

Vi söker dig som…

  •  fungerar väl tillsammans med andra
  •  är duktig på att fatta beslut, ta initiativ och improvisera och prioritera
  •  har ett naturligt kundfokus och vill slutföra dina ärenden med en nöjd kund som resultat
  •  har en treårig gymnasieutbildning eller motsvarande

Meriterande är om du…

  • Tidigare har arbetat med kundhantering, tex teknisk support, kundservice eller annat serviceyrke med högt kundfokus
  • Behärskar du dessutom ett tredje språk utöver svenska och engelska är det meriterande

ansökan.

Urval och intervju sker löpande och kan tillsättas innan sista ansökningsdag.

om Göteborg Energi Aktiebolag.

Göteborg Energi är mer än ett vanligt energibolag. Vi är göteborgarnas eget energibolag och ägs av Göteborgs Stad. Förutom att skapa hållbara och trygga lösningar inom energi och stadsfiber så jobbar vi också för ett större mål – ett hållbart Göteborg.

https://www.goteborgenergi.se