systemvetare till pagero i göteborg.

Detaljer

Kontakt:
Carolina Klockare Gullesjö, 
+46763204544, 
carolina.klockaregullesjo@randstad.se
Sista ansökningsdag:
2021-04-30
Omfattning:
Heltid
Anställningsform:
Tillsvidare
Ort:
Västra Götalands län, 
Göteborg kommun
Kategori:
IT
Specialisering:
Support

arbetsbeskrivning.

Randstad Technologies söker nu efter en tekniskt intresserad systemvetare till vår kund Pagero. De ska utöka sitt supportteam och letar efter tekniskt intresserade kandidater för att ansluta sig till deras 2nd line support på huvudkontoret i centrala Göteborg. Supporten är öppen dygnet runt alla dagar i veckan och du kommer att arbeta i olika dag-, kvälls- och nattskift samt ha beredskap. Ditt schema kommer att planeras långt i förväg och i och med de varierade arbetstiderna kommer du även att ha arbetstidsförkortning.

Är du redo för ett supportjobb där du får vara en del av ett ambitiöst och problemlösande team och en viktig del av Pagero. Här får du möjligheten att grotta ner dig i tekniska utmaningar, felsöka och använda din kreativa förmåga för att hitta lösningar för att hjälpa Pageros kunder.

ansvarsområde.

Som en del av 2nd line-teamet kommer du jobba nära övriga i gruppen med bl.a övervakning av dokumentflöden, stödja den dagliga driften av produktionsfiler och hantera kundspecifika lösningar.

Du kommer att hantera supportärenden främst via ärendehanteringssystem där analys, felsökning och grotta ner dig i avancerad felhantering är en del av det dagliga arbetet.

2: a linjens team ansvarar också för all produktionskommunikation och hjälper andra avdelningar internt med expertis om Pageros plattform, tjänster och applikationer.

Ytterligare ansvar:

• Kundspecifika applikationsinställningar

• Ge installationsstöd till slutkunden

• Kommunikationskonfigurationer för produktionskunder

• Test, internt och externt

• Sista instans för vissa ärenden

• Kvalitetssäkring och förvaltning

• Skapa och uppdatera intern dokumentation 

arbetstider.

Dag-, kväll- och nattskift samt beredskap i roterande schema.

kvalifikationer.

Vi letar efter dig med en teknisk utbildning och intresse för att arbeta med support, du har tidigare kanske arbetat med service, logistik eller kundtjänst och älskar att lösa problem.

Tekniskt sett ser vi gärna att du har kunskap kring XML och / eller andra strukturerade format och olika kommunikationsprotokoll.

Du behöver vara flytande i engelska och ha goda  kunskaper i svenska. Om du dessutom talar fler språk är det ett plus!

För att trivas i den här rollen anpassar du dig snabbt till nya uppgifter och motiveras av att förstå de bakomliggande faktorerna till problem. Dessutom har du viljan och förmågan att hjälpa andra människor och leverera bästa möjliga stöd. Som person är du lösningsorienterad, problemlösande, gillar att ta ansvar och fokuserar alltid på att hitta den bästa mest hållbara lösningen.

För oss är det viktigt att all kompetens och färdigheter på arbetsmarknaden används. Vi välkomnar alla sökande och strävar efter mångfald.

erfarenhet.

Något års arbetslivserfarenhet av support/service eller liknande.

ansökan.

2021-04-30, urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.

om Pagero.

Business should be easy. That is why we are building the world’s largest, open business network and we are having fun while doing it. Pagero lead the business innovation so that our customers can focus on what’s important for them – their business. The power of Pagero is its people and with 400+ employees in more than 20 different locations worldwide we are constantly aiming to improve and continue to evolve both the individual and as a business. With our cloud-based network, you can reach any business, anywhere in the world – no matter how many borders your operations may cross, all this through a single connection. One connection – global reach!

https://www.pagero.com