supporttekniker till Capio i centrala Göteborg.

Publicerad:
2019-06-13
Omfattning:
Heltid
Kontakt:
Tova Dahlgren

Detaljer

Publicerad:
2019-06-13
Ort:
Göteborg, Västra Götalands län
Kategori:
IT
Specialisering:
Support
Omfattning:
Heltid
Referensnummer:
201227456
Sista ansökningsdag:
2019-06-30
Kontakt:
Tova Dahlgren

Beskrivning

Brinner du för problemlösning och att ge service i toppklass? Som supporttekniker hos Capio får du möjlighet att arbeta brett med ärenden på olika nivåer. Här får du jobba varierat under stort eget ansvar. Låter det intressant? Läs mer och ansök idag!

Avdelningen består av både ett support och ett driftteam med sociala och tekniskt intresserade personer som har kul ihop. På företaget råder en bra stämning och för rätt person finns möjligheter att växa och ta uppdrag på sidan av.

Capio-koncernen är ett av Europas ledande hälso- och sjukvårdsföretag. Som ledande paneuropeisk vårdgivare erbjuder de ett brett vårdutbud av hög kvalitet inom medicin, kirurgi och psykiatri i fyra länder genom sina sjukhus, specialistkliniker och vårdcentraler. Under 2014 tog Capios 12 357 medarbetare emot 4,6 miljoner patientbesök i sina verksamheter i Sverige, Norge, Frankrike och Tyskland, med en omsättning på 13 200 MSEK.

Supportavdelningen supporterar hela Sverige på över 100 siter i 11 landsting. De jobbar i en händelserik bransch där man i framtiden står inför en rad olika spännande tekniska utmaningar.

Randstad Technologies är specialister inom IT. Som konsult hos oss får du konkurrenskraftig lön, förmåner och kollektivavtalade villkor. Din konsultchef, som alltid finns nära till hands, ser till att du får varierande och utvecklande uppdrag på olika företag, inom olika branscher. Hos Randstad Technologies står din personliga utveckling i fokus, och du erbjuds ett stort nätverk och många sociala aktiviteter.

Ansvarsområden.
Rollen som Supporttekniker är ett uppdrag där du inledningsvis kommer få anställning hos Randstad Technologies men med ambition att på sikt gå över i anställning hos kund. Som supporttekniker kommer du att bemanna Service desk för att ge snabb och effektiv användarsupport i ett team av 4 personer. Ärendena kommer in via telefon, mail och kundens ärendehanteringssystem (Nilex). De flesta inkomma ärenden förväntas lösas av supportpersonalen direkt, utan att skickas vidare till högre instans, vilket ger de anställda möjligheten att även utföra djupare felsökning. Med andra ord har man en bred behörighet och kan utvecklas i sin roll. I tjänsten ingår beredskap var 8:e vecka. Resor kan förekomma i tjänsten.

Omfattning.
Heltid, med goda möjligheter till anställning hos kund efter inhyrningsperiod.

Kvalifikationer.
• Tidigare supporterfarenhet och vana vid teknisk felsökning
• Telefonvana
• Windows XP/Vista/7/8/10
• System inom hälsa och sjukvård
• Microsoft Exchange
• Citrix
• AD
• Utbildning inom IT är meriterande

Vem är du?
Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. För att lyckas och trivas i rollen som IT-supporttekniker tror vi att du är serviceinriktad, och engagerad, samt tycker om att hjälpa användare. Du är kommunikativ, har förmåga att prioritera och har en utpräglad känsla för problemlösning.

För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.

Erfarenhet.
Tidigare erfarenhet av support krävs för detta uppdrag.

Ansökan.
2019-06-30, urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.

För information: Kontakta gärna Tova Dahlgren, konsultchef, vid frågor; tova.dahlgren@randstad.se

Om randstad.
Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster och erbjuder bemannings-, konsult- och rekryteringslösningar inom alla kompetensområden. Vi erbjuder även interim management, executive search och omställningstjänster. Vi har ett stort nätverk av bolag och kandidater vilket innebär att vi förmedlar hundratals jobb inom olika branscher, från Kiruna i norr till Malmö i söder. Vår ambition är att vara den bästa arbetsgivaren på marknaden.

Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och organisationer att nå deras sanna potential. Vi kallar det Human Forward.