Supporttekniker, stockholm.

Detaljer

Kontakt:
Joanna Hansson, 
+46729733473, 
joanna.hansson@randstad.se
Sista ansökningsdag:
2021-01-31
Omfattning:
Heltid
Anställningsform:
Tillsvidare
Ort:
Stockholms län, 
Stockholm kommun
Kategori:
IT
Specialisering:
Support

arbetsbeskrivning.

Randstad Technologies är specialister inom IT. Som konsult hos oss får du konkurrenskraftig lön, förmåner och kollektivavtalade villkor. Din konsultchef, som alltid finns nära till hands, ser till att du får varierande och utvecklande uppdrag på olika företag, inom olika branscher. Hos Randstad Technologies står din personliga utveckling i fokus, och du erbjuds ett stort nätverk och många sociala aktiviteter. 

Nu söker vi supporttekniker till en kund som behöver förstärka sitt support-team med fler skickliga medarbetare. Kunden brinner för att analysera sina kunders situation, förstå problemen och ta fram konkreta förslag på förbättringar. De effektiviserar sina kunders IT-miljö och därigenom hela deras verksamhet. Deras servicedesk är hela kundens främsta ambassadörer när det kommer till kunskap, snabbhet, lyhördhet, förståelse och engagemang. Exakt de egenskaper som våra kunder så högt värdesätter. Det innebär ett stort ansvar och nya utmaningar varje dag. Det ger dig också chansen att utvecklas och du väljer själv hur långt du vill nå.

ansvarsområde.

Du är vårt ansikte utåt och kommer via telefon, fjärrstyrning eller på plats bistå våra kunder med felavhjälpning, installationer eller ge tekniska råd. Som supporttekniker hos kunden kommer du snabbt bygga på din tekniska kompetens eller utveckla din befintliga kompetens i våra kunders miljöer som ständigt förändras. Det innebär att du kommer ställas inför nya utmaningar varje dag. Dina arbetsuppgifter kommer även innefatta på-plats arbete hos kund (onsite). Som supporttekniker kommer du att ha en betydelsefull roll för våra leveranser mot kundens kunder. Det är viktigt att du gillar kontakten med andra människor, att du som person är driven och tar ett eget ansvar för att planera och genomföra dina arbetsuppgifter.

arbetstider.

Heltid, 08:00-17:00.

kvalifikationer.

Krav:
- Du har minst 1,5-2 års erfarenhet av support i en Servicedesk
- Du har tidigare arbetslivserfarenhet av att arbeta med AD
- Du har grundläggande kunskaper kring Nätverk
- Du har god kunskap inom Office 365 och Office 365 Admin

Språk:
Du talar och skriver obehindrat på Svenska och Engelska

erfarenhet.

Bakgrund och erfarenhetsnivå: - Du har minst 1-2 års arbetslivserfarenhet av liknande roll

ansökan.

Vi kommer att ta emot ansökningar löpande. Om du har frågor om tjänsten kontakta joanna.hansson@randstad.se

om Randstad.

Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster och erbjuder bemannings-, konsult- och rekryteringslösningar inom alla kompetensområden. Vi erbjuder även interim management, executive search och omställningstjänster. Vi har ett stort nätverk av bolag och kandidater vilket innebär att vi förmedlar hundratals jobb inom olika branscher, från Kiruna i norr till Malmö i söder. Vår ambition är att vara den bästa arbetsgivaren på marknaden.

Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och organisationer att nå deras sanna potential. Vi kallar det Human Forward.

https://www.randstad.se