Supervisor till Bjuv.

Publicerad:
2019-03-13
Omfattning:
Heltid
Kontakt:
Amelie Hansson

Detaljer

Publicerad:
2019-03-13
Ort:
Bjuv, Skåne län
Kategori:
Lager, logistik & transport
Specialisering:
Logistik
Omfattning:
Heltid
Referensnummer:
201203128
Sista ansökningsdag:
2019-03-31
Kontakt:
Amelie Hansson

Beskrivning

Har du erfarenhet av automation och/eller logistikbranschen och vill utmanas i en bred och utvecklande roll? Vill du arbeta på ett internationellt företag som är på en tillväxtresa där varje medarbetare får chans att växa med företaget? Då är det här tjänsten för dig.

Till vår kund Kloosterboer letar vi nu efter en stjärna inom automation, logistik och administration. Du kommer att stå med ena benet inom Customer Service-funktionen och det andra benet inom Supervisor-funktionen. Du får med andra ord både utveckla och utvecklas inom olika funktioner för logistiken i bolaget.

Arbetet innehåller förutom administration en del planering, optimering, kundservice och daglig problemlösning. Som person tror vi att du är driven, social och strukturerad. Är detta en tjänst för dig? Då är du varmt välkommen med din ansökan redan idag!

Arbetsgivare: Randstad

Uppdragsgivare: Kloosterboer Sweden AB

Ort: Bjuv

Omfattning: Heltid, för start omgående med uppdrag till och med hela sommaren. Kan komma att förlängas.

Arbetsbeskrivning:
Som supervisor på Kloosterboer kommer du att arbeta varierat. Rollen är bred i sin karaktär och grundar sig i att se till att all administration för logistik- och transportflödet flyter på samt att fastställa processer och rutiner kring automationen och kvalitet.

Du kommer sitta tillsammans med teamen och hjälpa till där det finns behov. I rollen kommunicerar du dagligen med interna och/eller externa intressenter.

Exempel på dina arbetsuppgifter:


  • Administrativa aktiviteter för att hantera logistikflöden såsom ankomst, lossning/lastning samt avgång
  • Verkställa, styra och övervaka intake- & outtakeodrar i WCS
  • Delaktig ansvarig för prioritering och styrning kring felsökning och återställning vid stopp i automationen
  • Arbeta med lageroptimering
  • Koordinera och kommunicera med interna och externa intressenter
  • Planera kundorder
  • Boka transporter
  • Kundservice

Kvalifikationer:


  • Gymnasieutbildning.
  • Goda kunskaper i svenska samt engelska i såväl tal som skrift.
  • Arbetat inom administration och service.
  • Vana av Officepaketet, specifikt inom Excel.
  • Förståelse för logistikflöden och administration.

Mycket meriterande:

Vidareutbildning inom logistik.

Erfarenhet av en roll som supervisor

Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Som person tror vi att du är social och trivs i samarbete med dina kollegor. Likaså trivs du i daglig kontakt med både interna som externa intressenter. Du har god datorvana och trivs med att arbeta i olika miljöer – kanske är du en gamer?

För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.

Om Randstad
Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad ett av världens största företag inom rekrytering och bemanning. Vi hjälper både stora och små organisationer att hitta rätt personal. Det innebär att vi kan erbjuda hundratals jobb inom olika branscher, från Kiruna i norr till Malmö i söder. Så oavsett om du söker extrajobb eller fast anställning har du hamnat helt rätt. Vi har goda möjligheter att hitta rätt karriärvägar för just dina önskemål.

Sista ansökningsdag: 2019.03.31, urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.

För information: Amelie Hansson / amelie.hansson@randstad.se