Servicemedarbetare till spännande företag i norrort.

Publicerad:
2018-11-06
Omfattning:
Heltid
Kontakt:
Alexandra Widström

Detaljer

Publicerad:
2018-11-06
Ort:
Stockholm, Stockholms län
Kategori:
Kundtjänst, service & handel
Specialisering:
Kundtjänst
Omfattning:
Heltid
Referensnummer:
201165920
Sista ansökningsdag:
2018-11-26
Kontakt:
Alexandra Widström

Beskrivning

Vi söker nu en serviceadministratör till vår attraktiva kund i Rosersberg. Kunden är ett bygg- och fastighetsföretag som under våren startat upp ett nytt servicecenter. Till centret söker de nu en person som har tidigare erfarenhet av service. Känner du dig hemma i egenskaperna kundorienterad, service-minded och lösningsfokuserad? Då är detta rätt uppdrag för dig! Varm välkommen med din ansökan till oss redan idag!


Uppdragsgivare:
Randstad AB

Ort: Rosersberg, Stockholm

Omfattning: Heltid (8 h/dag förlagda mellan tiderna 5.30-18.30).
Start omgående (med hänsyn till uppsägningstid) och 6 månader framåt.
God chans till förlängning alternativt anställning hos kund.

Arbetsbeskrivning:
Här välkomnas du till ett industribolag som är i en spännande utvecklingsfas med ett nystartat servicecenter. Till detta servicecenter söker de nu en serviceadministratör som vill vara med på deras utvecklingsresa och som är en teamspelare ut i fingerspetsarna. Tjänsten ger dig en ypperlig möjlighet att bli en del av ett företag som är mitt uppe i en spännande resa och du kommer få möjlighet att växa och utvecklas tillsammans med företaget. I rollen som serviceadministratör blir du första linje support för kunden gällande in- och utvägning av fordon som hämtar material. Arbetet kommer ske från kontoret och du kommer att arbeta med datorn och telefon som främsta arbetsredskap.

Dina arbetsuppgifter kommer att innefatta;

  • att vara ansvarig för inkommande samtal/mail och ge support vid in- och utvägning av fordon som hämtar material.
  • orderhantering och mottagningskontroll.
  • att vara ansvarig för administration, så som daglig statistik, rapportering och uppföljning.
  • att vara behjälplig vid fakturering samt hantera inkommande beställningar vid behov.
Kvalifikationer:
Här behöver du;

  • minst två års erfarenhet från ett serviceyrke
  • körkort och tillgång till bil
  • god svenska samt engelska i såväl tal som skrift
Det är meriterande om du har goda färdigheter i Microsoft dynamics och/eller Victoria 2.

Vi tror att du som kommer hit har en positiv attityd, är lösningsfokuserad med god kommunikativ förmåga. Du är en teamspelare som tycker om att hjälpa till, är prestigelös i ditt sätt och tycker om att jobba med service. Vidare är du noggrann och strukturerad i ditt arbete och har ett ödmjukt sätt. Företaget du kommer till söker någon som trivs i en föränderlig miljö och i en roll där arbetstempot stundtals är högt.

För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.

Om Randstad:
Hösten 2016 bytte Proffice namn till Randstad. Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världens näst största företag inom rekrytering och bemanning.

Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar som hos en traditionell arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort.

Utöver det får du även en mängd karriärmöjligheter, möter olika företagskulturer och får erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett spännande, välfyllt CV. Söker du en arbetsgivare som erbjuder spännande uppdrag och nya kontaktnät kommer du trivas hos oss.

Sista ansökningsdag: 2018-11-26. Urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.

För information: Alexandra Widström| alexandra.widstrom@randstad.se |