Serviceinriktad administratör till deltidsuppdrag.

Detaljer

Kontakt:
Emelie Wiktorsson, 
emelie.wiktorsson@randstad.se
Sista ansökningsdag:
2020-12-06
Omfattning:
Deltid, 50%
Anställningsform:
Tidsbestämd
Ort:
Östergötlands län, 
Norrköping kommun
Kategori:
Administration & kontor
Specialisering:
Administration

arbetsbeskrivning.

Är du driven, social och gillar kundkontakt? Har du dessutom erfarenhet från administration och är på jakt efter ett deltidsarbete? Då kan vi ha rätt uppdrag för dig. 

Vi söker nu en serviceinriktad administratör för ett deltidsuppdrag hos en av våra kunder inom fastighetsbranschen i Norrköping.

Som administratör kommer du arbeta med varierande uppgifter. Du kommer bland annat: 
  • Arbeta med administration, såsom att scanna avtal, arbeta i datasystem m.m. 
  • Ha hand om mail och svara på frågor.
  • Ha mycket telefonkontakt med kunder. 
Du kommer även eventuellt få visa lokaler för potentiella kunder. 

Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Utöver det erbjuds du även en mängd karriärmöjligheter, får möta olika företagskulturer och erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett välfyllt CV. Tjänsten kan innebära många kontakter och då är det viktigt med god samarbets- och kommunikationsförmåga. Som person ser vi att du är drivande och van att arbeta självständigt. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss.

ansvarsområde.

Du kommer ansvara för att dina arbetsuppgifter blir utförda och att kunderna får rätt service. 

arbetstider.

Deltid, ca. 50%. Hur du fördelar dina 50% är flexibelt, så länge det är inom de ordinarie arbetstiderna, måndag – fredag, 08:00 – 16:00. 

Uppdraget startar 2021-01-12 och kommer pågå till och med 2021-03-31.

kvalifikationer.

För den här tjänsten söker vi dig som är engagerad, positiv och har ett eget driv. Då du kommer ha mycket kundkontakt både via telefon, mail och möten är du serviceinriktad och har en mycket god kommunikativ förmåga och kan uttrycka dig väl i både tal och skrift. 

Du har: 
  • Goda kunskaper inom administration och en förståelse för de administrativa processerna. 
  • Tidigare erfarenhet inom service och en vana av att möta kunder, antingen via telefon eller fysiska möten. 
  • Mycket god data- och systemvana och en god förmåga att lära dig nya system. 
  • Goda kunskaper i svenska och engelska, i både tal och skrift. 
För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.

ansökan.

Sista ansökningsdag: 2020-12-06, urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.

För information: Kontakta Emelie Wiktorsson, emelie.wiktorsson@randstad.se

om Randstad.

Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster och erbjuder bemannings-, konsult- och rekryteringslösningar inom alla kompetensområden. Vi erbjuder även interim management, executive search och omställningstjänster. Vi har ett stort nätverk av bolag och kandidater vilket innebär att vi förmedlar hundratals jobb inom olika branscher, från Kiruna i norr till Malmö i söder. Vår ambition är att vara den bästa arbetsgivaren på marknaden.

Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och organisationer att nå deras sanna potential. Vi kallar det Human Forward.

https://www.randstad.se