Serviceadministratör till välkänt bolag i Rosersberg.

Detaljer

Kontakt:
Mimmi Högman, 
mimmi.hogman@randstad.se
Sista ansökningsdag:
2020-02-09
Omfattning:
Heltid
Anställningsform:
Tidsbestämd
Ort:
Stockholms län, 
Sigtuna kommun
Kategori:
Kundtjänst, service, handel
Specialisering:
Kundtjänst

arbetsbeskrivning.

Skulle du beskriva dig som en utåtriktad person med ett stort intresse för kundrelationer? Känner du dig hemma i egenskaperna serviceminded och lösningsfokuserad? Då har Randstad rätt uppdrag för dig! Vi söker nu en utåtriktad medarbetare till vår attraktiva kund i Norrort. Låter detta intressant? Då är du varmt välkommen med din ansökan till oss redan idag! 

Uppdragsgivare: Randstad AB

Ort: Norrort, Rosersberg

Omfattning: Heltid (8 h/dag förlagda mellan tiderna 5.30-18.30). Start omgående och 6 månader framåt. Därefter god chans till förlängning alternativt anställning hos kund.

Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Utöver det erbjuds du även en mängd karriärmöjligheter, får möta olika företagskulturer och erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett välfyllt CV. Tjänsten kan innebära många kontakter och då är det är viktigt med god samarbets- och kommunikationsförmåga. Som person ser vi att du är drivande och van att arbeta självständigt. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss.

ansvarsområde.

Du kommer att välkomnas till centret som har startats upp i Norrort. I rollen som serviceadministratör blir du första linjesupport för kunden gällande in- och utvägning av fordon samt vägning vid behov. 
 
 Dina arbetsuppgifter innefattar:
  • att vara ansvarig för inkommande samtal och ge support vid behov
  • att vara ansvarig för administration, så som daglig statistik, rapportering och uppföljning
  • orderhantering och även mottagningskontroll
  • att vara behjälplig vid fakturering samt hantera inkommande beställningar vid behov

kvalifikationer.

Här behöver du:
  • minst två års erfarenhet från ett serviceyrke
  • körkort och tillgång till bil
  • gymnasial eller eftergymnasial utbildning 
  • god svenska samt engelska i såväl tal som skrift
Det är meriterande om du har goda färdigheter i Microsoft Dynamics och/eller Victoria 2. 

Vi tror att du som kommer hit har en positiv attityd, är lösningsfokuserad med god kommunikativ förmåga. Du är en teamspelare som tycker om att hjälpa till,  är prestigelös i ditt sätt och tycker om att jobba med service. Vidare är du noggrann och strukturerad i ditt arbete och har ett ödmjukt sätt. Företaget du kommer till söker någon som trivs i en föränderlig miljö och i en roll där arbetstempot stundtals är högt. Låter det som ett roligt uppdrag för dig? Välkommen in med din ansökan!

För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.

ansökan.

2020-02-09, urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.

För information: Mimmi Högman, mimmi.hogman@randstad.se

om Randstad.

Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster och erbjuder bemannings-, konsult- och rekryteringslösningar inom alla kompetensområden. Vi erbjuder även interim management, executive search och omställningstjänster. Vi har ett stort nätverk av bolag och kandidater vilket innebär att vi förmedlar hundratals jobb inom olika branscher, från Kiruna i norr till Malmö i söder. Vår ambition är att vara den bästa arbetsgivaren på marknaden.

Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och organisationer att nå deras sanna potential. Vi kallar det Human Forward.

https://www.randstad.se