Säljsupport/orderadministratör i Göteborg.

Publicerad:
2018-05-02
Omfattning:
Full time
Kontakt:
Emelie Jacobsson

Detaljer

Publicerad:
2018-05-02
Ort:
Göteborg, Västra Götalands län
Kategori:
Administration & kontor
Specialisering:
Administration
Omfattning:
Full time
Referensnummer:
201141695
Sista ansökningsdag:
2018-06-01
Kontakt:
Emelie Jacobsson

Beskrivning

Nu söker vi en säljsupport till vår kund i Göteborg. Arbetsuppgifterna är bland annat att ge support till försäljningsavdelningen och kunder, både i och utanför Sverige. Har du en avklarad gymnasieutbildning inom ekonomi samt tidigare arbetslivserfarenhet av administration alternativt logistik? Har du dessutom tidigare arbetat i ekonomi- och affärssystem? Då kan du vara den vi söker!

Omfattning:
Konsultuppdrag på heltid, arbetstid ca 08.00-17.00 vardagar.
Start omgående t.o.m. augusti 2018.

Arbetsbeskrivning:


I detta spännande uppdrag kommer du i din vardag arbeta nära och stödja försäljningsavdelningen. Du kommer även ha daglig kontakt med filialer och kunder både i och utanför Sverige. Du kommer därmed hjälpa och ge service till många i organisationen.

Exempel på arbetsuppgifter:

  • Ge supportservice till våra säljare både via telefon och mail. Även daglig kontakt med filialer och kunder huvudsakligen i Sverige men även internationellt.
  • Orderhantering, reklamationshantering och fakturering samt säkerställande av registreringar, tillstånd och licenser.
  • Transport- och tulldokumentation.
  • Uppföljning samt sammanställning av statistik
Kvalifikationer:
Här behöver du:


  • En avklarad gymnasieutbildning inom ekonomi eller likvärdigt.
  • Du har arbetslivserfarenhet av administration samt gärna logistik.
  • Goda datakunskaper samt erfarenhet av arbete i ekonomi- och affärssystem.
  • Goda färdigheter i engelska i såväl tal som skrift.
Vi ser det som meriterande (ej krav) om du tidigare arbetat i Navision.

Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Du är en person som gillar att hjälpa andra och ge bra service. Du hjälper till att bidra till en bra stämning på arbetsplatsen och är en lagspelare. Att kommunicera på ett tydligt och effektivt sätt, både muntligt och skriftligt, är inga problem för dig. Du är även vetgirig och ser nya möjligheter och lösningar på problem. Du är även strukturerad och noggrann. Låter det här som du? Då kommer du trivas perfekt hos oss!

För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.

Om Randstad:
Hösten 2016 bytte Proffice namn till Randstad. Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världens näst största företag inom rekrytering och bemanning.

Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar som hos en traditionell arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort.

Utöver det får du även en mängd karriärmöjligheter, möter olika företagskulturer och får erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett spännande, välfyllt CV. Söker du en arbetsgivare som erbjuder spännande uppdrag och nya kontaktnät kommer du trivas hos oss.

Sista ansökningsdag: 2018-06-01, urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.

För information: Emelie Jacobsson | emelie.jacobsson@randstad.se |