Sale support till Pedab.

Detaljer

Kontakt:
Åsa Lindwall, 
asa.lindwall@randstad.se
Sista ansökningsdag:
2020-02-28
Omfattning:
Heltid
Anställningsform:
Tillsvidare
Ort:
Västra Götalands län, 
Borås kommun
Kategori:
Administration & kontor
Specialisering:
Administration

arbetsbeskrivning.

Är du bra på att samarbeta, noggrann, driven, stresstålig och har tidigare erfarenhet av service? Har du dessutom arbetat i Jeeves? Då har vi på Randstad ett uppdrag för just dig!

Vår kund Pedab i Borås söker nu en driven person att axla rollen som Sales Support. Du är inte rädd för att prata i telefon,  har "säljande egenskaper" och en administrativ ådra. Ett önskemål är att kunna vara tillgänglig för arbete under sommaren.

Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Utöver det erbjuds du även en mängd karriärmöjligheter, får möta olika företagskulturer och erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett välfyllt CV. Tjänsten kan innebära många kontakter och då är det är viktigt med god samarbets- och kommunikationsförmåga. Som person ser vi att du är drivande och van att arbeta självständigt. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss. 

Det är ett längre uppdrag som pågår ungefär 1 år och startar omgående/enligt överenskommelse. 

ansvarsområde.

I rollen kommer du bland annat arbeta med: 

  • Telefon, inkommande och utgående samtal
  • Orderläggning
  • Beställningar (mellan bolag samt beställa hem till huvudlager)
  • Lagerföring (hålla koll på saldon och ta beslut om vad som behövs i lager)
  • Garantiärenden, returer, reklamationer
  • Offerering
  • Upplägg av artiklar
  • Leveransuppföljning
  • Support åt Pedabs säljare
  • Konfigurering av hårdvara
  • Underhåll av e-shopen

arbetstider.

Heltid/dagtid

kvalifikationer.

För att vara framgångsrik på uppdraget har du flerårig erfarenhet från administration där det naturligt ingått bitar inom sälj. Du tycker om att arbeta i team samtidigt som du tar ett stort ansvar för din egen roll.  Engelska i både tal och skrift är ett krav. Dina personliga egenskaper handlar om att alltid vara noggrann i det du gör och att du lämnar i från dig ett arbete med hög kvalitet samt ständig strävan för en förstklassig service!

ansökan.

Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdatum. Stämmer beskrivningen in på dig? Sök redan idag!

om Pedab.

"Vi skapar lönsamhet och möjligheter för våra leverantörer, samarbetspartners och företag, med vår marknadsledande specialistkompetens inom utvald hårdvara och mjukvara. Med unik produktkompetens, teknisk support, marknadsföringsprogram och finansiella tjänster är vi specialister med expertis.

Vi hjälper våra leverantörer och partners att växa och bli mer lönsamma. Vi gör det genom att introducera våra partners på nya marknader med nya lösningar och genom att erbjuda högsta kompetens. Vi arbetar inom områden som molntjänster, säkerhet, Analytics, infrastruktur, retail och finansiering."


https://www.pedab.se