Rekryterare i Göteborg.

Detaljer

Kontakt:
Attila Lundin, 
attila.lundin@randstad.se
Sista ansökningsdag:
2021-06-30
Omfattning:
Heltid
Anställningsform:
Tillsvidare
Ort:
Västra Götalands län, 
Göteborg kommun
Kategori:
Personal & HR
Specialisering:
Rekrytering

arbetsbeskrivning.

Randstad söker, för kunds räkning, dig som är intresserad av att arbeta affärsnära och resultatorienterat med rekrytering. Vi söker dig som gillar utmaningar och har en ambition att bli riktigt bra på det du gör. Älskar du dessutom perfekta matchningar, då kanske det är du som kan vara vår nästa rekryterare.

Du som drivs av att få göra skillnad genom att matcha rätt kandidat till rätt jobb, som tror på människor och att det finns ett jobb för alla. Du som vill vara kreativ i ditt sökande efter kandidater, som vill engagera vilande talanger likväl som jobba med aktivt sökande, och som brinner för mötet med människor. Dig vill vi hjälpa ut på spännande uppdrag som rekryterare hos någon av alla Randstads spännande kunder. Vi söker dig som är i början på din rekryteringkarriär, som vill utvecklas och bli den bästa du kan vara. 

Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Utöver det erbjuds du även en mängd karriärmöjligheter, får möta olika företagskulturer och erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett välfyllt CV. Tjänsten kan innebära många kontakter och då är det är viktigt med god samarbets- och kommunikationsförmåga. Som person ser vi att du är drivande och van att arbeta självständigt. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss.

ansvarsområde.

  • Självständigt driva fullständiga rekryteringsprocesser inklusive search
  • Hantera stora kontaktytor med såväl interna medarbetare och potentiella kandidater
  • Ansvara för administrativa arbetsuppgifter som tillhör rekryteringsområdet
  • Bidra till företagets employer branding arbete.

arbetstider.

Heltid
Detta är ett konsultuppdrag med möjlighet till anställning hos kund på sikt.

kvalifikationer.

  • Du har tidigare ansvarat för samtliga delar i rekryteringsprocessen
  • Du har erfarenhet av rekrytering/search 
  • Du har goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift
  • Du har erfarenhet av att genomföra presentationer och har god förmåga att kommunicera dina resultat till stakeholders 

Som person är du utvecklingsinriktad och har ett stort driv. Du har en utpräglad förmåga att skapa och utveckla relationer, en förtroendeingivande och professionell approach samt ett prestigelöst och genuint intresse för människor. Vi tror att du är en lagspelare som bidrar med engagemang och kompetens. Rollen kräver att du trivs i att arbeta med flera processer parallellt och har förmåga att prioritera mellan dem. Vi lägger mer vikt vid din personlighet, kompetens och dina förmågor än antal års erfarenhet.

För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande!

ansökan.

Varmt välkommen med din ansökan!
  
Ansök via vår hemsida: www.randstad.se

om Randstad.

Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster och erbjuder bemannings-, konsult- och rekryteringslösningar inom alla kompetensområden. Vi erbjuder även interim management, executive search och omställningstjänster. Vi har ett stort nätverk av bolag och kandidater vilket innebär att vi förmedlar hundratals jobb inom olika branscher, från Kiruna i norr till Malmö i söder. Vår ambition är att vara den bästa arbetsgivaren på marknaden.

Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och organisationer att nå deras sanna potential. Vi kallar det Human Forward.

https://www.randstad.se