Receptionist till Stockholm.

Publicerad:
2019-06-19
Omfattning:
Heltid
Kontakt:
Martin Nygren

Detaljer

Publicerad:
2019-06-19
Ort:
Stockholm, Stockholms län
Kategori:
Administration & kontor
Specialisering:
Reception
Omfattning:
Heltid
Referensnummer:
201227629
Sista ansökningsdag:
2019-07-03
Kontakt:
Martin Nygren

Beskrivning

Vi söker nu en receptionist för kunds räkning i Stockholm. Hos vår kund välkomnas du till en varm arbetsplats med högt i tak där du får möjligheten att vidareutveckla både dina administrativa och sociala kompetenser. Har du en avklarad gymnasieutbildning samt tidigare erfarenhet av serviceyrket? Då har vi på Randstad nästa utvecklande tjänst redo för dig.
Vi ser fram emot din ansökan, redan idag!

Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Utöver det erbjuds du även en mängd karriärmöjligheter, får möta olika företagskulturer och erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett välfyllt CV. Tjänsten kan innebära många kontakter och då är det är viktigt med god samarbets- och kommunikationsförmåga. Som person ser vi att du är drivande och van att arbeta självständigt. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss.

ansvarsområden.

I din roll som receptionist kommer du bland annat att vara verksamhetens ansikte utåt och en första kontaktpunkt för dess besökare. Du ansvarar för att svara i telefon och koppla vidare samtal till andra delar av verksamheten. Vidare ser du även till att hålla konferensrum representativa för att leverera en bra verksamhetsupplevelse.

Dina arbetsuppgifter:

  • Svara i telefon och koppla vidare samtal.
  • Ta emot kunder och andra besökare.
  • Ta hand om externa konferensrum.
  • Posthantering.
  • Ta emot och lämna vidare verksamhetsrelaterade material.
omfattning.

Tillsvidare, 75%, kontorstider, med start omgående.

kvalifikationer.

Här behöver du:

  • Avklarad gymnasieutbildning.
  • Minst ett (1) års tidigare arbetslivserfarenhet från tidigare serviceyrke.
  • Goda färdigheter i MS Office.
  • Goda kunskaper i svenska och engelska i både tal och skrift.
Vi ser det som meriterande (ej krav) om du har tidigare arbetslivserfarenhet som receptionist och/eller har erfarenhet av att sitta i växel.

För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.

ansökan.

Sista ansökningsdag 2019-07-03, urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.

För information: Martin Nygren | martin.nygren@randstad.se |
om randstad.

Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster och erbjuder bemannings-, konsult- och rekryteringslösningar inom alla kompetensområden. Vi erbjuder även interim management, executive search och omställningstjänster. Vi har ett stort nätverk av bolag och kandidater vilket innebär att vi förmedlar hundratals jobb inom olika branscher, från Kiruna i norr till Malmö i söder. Vår ambition är att vara den bästa arbetsgivaren på marknaden.

Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och organisationer att nå deras sanna potential. Vi kallar det Human Forward.