Receptionist till bostadsbolag i Solna.

Detaljer

Kontakt:
Ronja Romano, 
ronja.romano@randstad.se
Sista ansökningsdag:
2020-02-17
Omfattning:
Heltid
Anställningsform:
Tillsvidare
Ort:
Stockholms län, 
Solna kommun
Kategori:
Administration & kontor
Specialisering:
Reception

arbetsbeskrivning.

Är du serviceorienterad person med erfarenhet inom reception/växel? Vill du  arbeta i en omväxlande roll som receptionist med hantering av växel och kontorsservice? Då har vi den perfekta receptionistrollen för dig! Kunden är en av Nordens ledande projektutvecklare av bostäder och bostadsområden och deras kontor ligger i Solna.

Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Utöver det erbjuds du även en mängd karriärmöjligheter, får möta olika företagskulturer och erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett välfyllt CV. Tjänsten kan innebära många kontakter och då är det är viktigt med god samarbets- och kommunikationsförmåga. Som person ser vi att du är drivande och van att arbeta självständigt. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss.

ansvarsområde.

I din roll som receptionist kommer du arbeta brett med olika uppgifter i ett team om 3 personer. Du kommer främst bemanna receptionen och ta emot besökare samt sköta telefonväxeln. Utöver det kommer du arbeta med internservicen på kontoret och assistera såväl högt som lågt.

Exempel på arbetsuppgifter:
  • Välkomna och ta emot besökare samt hantera telefonväxeln
  • Hantera lånekort och utlåning av poolbilar
  • Sköta bokning av hörsalen och andra externa konferensrum

omfattning.

Heltid, arbetstiderna är kl 8-17. Start omgående. Tillsvidareanställning (provanställning om 6 mån tillämpas).

kvalifikationer.

Det här behöver du:

  • Avklarad gymnasieutbildning.
  • 1-3 års arbetslivserfarenhet med liknande arbetsuppgifter.
  • Goda färdigheter i Officepaketet.
  • Tala och skriva obehindrat på svenska och engelska.
Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Som person har du mycket god insikt i hur det är att vara företagets ansikte utåt. Du trivs med att arbeta i en roll där du är behövd. Du vet hur du kan göra stor skillnad med små viktiga detaljer i rollen som receptionist/telefonist på ett företag. Du är trevlig, positiv och engagerad. Dessutom ser vi att du är noggrann, prestigelös och trivs med att finnas till hjälp där det behövs.

För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald. 

ansökan.

Sista ansökningsdatum: 2020-02-17 urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.

om Randstad.

Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster och erbjuder bemannings-, konsult- och rekryteringslösningar inom alla kompetensområden. Vi erbjuder även interim management, executive search och omställningstjänster. Vi har ett stort nätverk av bolag och kandidater vilket innebär att vi förmedlar hundratals jobb inom olika branscher, från Kiruna i norr till Malmö i söder. Vår ambition är att vara den bästa arbetsgivaren på marknaden.

Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och organisationer att nå deras sanna potential. Vi kallar det Human Forward.

https://www.randstad.se