Projektledare till marknadsavdelning på ICA maxi.

Publicerad:
2019-01-25
Omfattning:
Heltid
Kontakt:
Olivia Ljungbäck

Detaljer

Publicerad:
2019-01-25
Ort:
Stockholm, Stockholms län
Kategori:
Marknad, kommunikation & media
Specialisering:
Marknadskommunikation
Omfattning:
Heltid
Referensnummer:
201197685
Sista ansökningsdag:
2019-02-25
Kontakt:
Olivia Ljungbäck

Beskrivning

Vi söker nu en projektledare till vår attraktiva kund ICA Maxi i Stockholm. Har du tidigare erfarenhet av arbete som projektledare och är nu på jakt efter ditt nästa steg i karriären? Då har vi en tjänst för dig! Vi söker nu dig som är intresserad av marknadsföring och har god kännedom om detaljhandeln. Skulle du även beskriva dig som kommunikativ såväl som kreativ? Låter detta som en tjänst för dig? Då ser vi fram emot din ansökan, redan idag!

Omfattning: Heltid, start enligt överenskommelse och med uppdragslängd fram tills sista maj. Eventuell chans till förlängning.

Arbetsbeskrivning:
Här välkomnas du till ljusa och öppna lokaler på ICAs huvudkontor i Solna Business Park. På ICA arbetar man efter värdeorden engagemang, enkelhet och entreprenörskap. Rollen som projektledare kommer att fokusera på ICA Maxis koncept för barn som kallas för Maxikul. Fokus kommer ligga på event, kommunikativa uttag och projekt.

Exempel på dina arbetsuppgifter:

  • Events, samverka med eventbolag, ta fram enkäter, leverantörskontakt med hjälp av marknadsansvarig.
  • Samla in information från butik och leverantörer.
  • Fånga upp ideér och initiativ.
  • Sälja, paketera coh rulla ut koncept kopplat till olika projekt inom tex framtidens butikskommunikation, butiks-tv.
  • Presentera projektstatus löpande skriftligt och fysiskt på möten.
Kvalifikationer:
Här behöver du:

  • Eftergymnasialutbildning inom projektledning, marknadsföring eller utbildning som bedöms likvärdig. Alternativt motsvarande kunskap förvärvad i arbetslivet.
  • God svenska samt engelska i såväl tal som skrift.
  • Minst 1 års erfarenhet av arbete inom marknadsföring inom detaljhandeln.
  • Gods kunskaper i Microsoft Office paketet.
Vi ser det som meriterande (ej krav) om du har erfarenhet av förhandlingar, erfarenhet från butik samt god produktkunskap inom dagligvaruhandeln samt om du har erfarenhet från arbete på eventbyrå.

Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Som person tror vi att du är givet kommunikativ och trivs i roller som innefattar många kontaktytor. Visst är du hjälpsam och triggas av breda roller där du får arbeta hands on men också bidra med tankar och idéer. Är du dessutom positiv, självständig och handlingskraftig? Då kommer du att bli en uppskattad kollega hos oss! Stämmer detta in på dig? Då kommer du bli en mycket uppskattad kollega hos oss!

För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.

Om Randstad:
Hösten 2016 bytte Proffice namn till Randstad. Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världens näst största företag inom rekrytering och bemanning.

Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar som hos en traditionell arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort.

Utöver det får du även en mängd karriärmöjligheter, möter olika företagskulturer och får erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett spännande, välfyllt CV. Söker du en arbetsgivare som erbjuder spännande uppdrag och nya kontaktnät kommer du trivas hos oss.

Sista ansökningsdag: 2019-02-25, urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.

För information: Olivia Ljungbäck (olivia.ljungback@randstad.se)