Projektadministratör till spännande uppdrag.

Publicerad:
2019-07-03
Omfattning:
Heltid
Kontakt:
Andrea Trägårdh

Detaljer

Publicerad:
2019-07-03
Ort:
Nyköping, Södermanlands län
Kategori:
Administration & kontor
Specialisering:
Administration
Omfattning:
Heltid
Referensnummer:
201234316
Sista ansökningsdag:
2019-08-18
Kontakt:
Andrea Trägårdh

Beskrivning

Är du social och noggrann? Brinner du för administration och vill vara med och stötta projektledarna i deras arbete? Då kan vi ha rätt tjänst för dig. Vi söker nu två projektadministratörer till Vattenfall Services Nordic AB i Nyköping.

Vattenfall Services Nordic AB är Sveriges ledande företag inom underhålls-, entreprenad- och konsulttjänster för energi- och elanläggningar. Deras kunder finns inom elnät, energi, industri, kommun, landsting, fastighet, transport och entreprenad.

arbetsbeskrivning.

Som projektadministratör kommer du arbeta med administrativa arbetsuppgifter inom projekt med fokus på avrapportering och fakturering.

Du kommer bland annat:

  • Avlasta projektledaren med administrativa uppgifter
  • Säkra och följa upp resurser
  • Hantera leverantörer och bevaka leveranser
Du kommer dessutom vara projektledaren behjälplig med planering och uppföljning av projekt, arkiverings- och dokumentationsregler, upprättande av projektplaner och tid- och kostnadsuppföljning.

Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Utöver det erbjuds du även en mängd karriärmöjligheter, får möta olika företagskulturer och erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett välfyllt CV. Tjänsten kan innebära många kontakter och då är det är viktigt med god samarbets- och kommunikationsförmåga. Som person ser vi att du är drivande och van att arbeta självständigt. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss.

omfattning.

Heltid, måndag – fredag, 07:00 – 16:00.

Start: 2019-09-01. Uppdragets längd: 5 månader, med möjlighet till förlängning.

kvalifikationer.

  • Gymnasiekompetens
  • Goda kunskaper i MS Office
  • Svenska och Engelska flytande i tal och skrift
  • God vana i projektuppföljningssystem
  • Vana att arbeta i projekt
Du är vidare strukturerad, noggrann, har ordning och reda och kan se helheten i uppgifterna. Du är social och driven i ditt arbete, och brinner för administration.

För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.

ansökan.

Sista ansökningsdag: 2019-08-18, urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.

För information: Andrea Trägårdh, andrea.tragardh@randstad.se
om randstad.

Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster och erbjuder bemannings-, konsult- och rekryteringslösningar inom alla kompetensområden. Vi erbjuder även interim management, executive search och omställningstjänster. Vi har ett stort nätverk av bolag och kandidater vilket innebär att vi förmedlar hundratals jobb inom olika branscher, från Kiruna i norr till Malmö i söder. Vår ambition är att vara den bästa arbetsgivaren på marknaden.

Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och organisationer att nå deras sanna potential. Vi kallar det Human Forward.