Produktsupport till Fellert Acoustical Ceilings i Borås.

Publicerad:
2018-02-07
Omfattning:
Heltid
Kontakt:
Åsa Lindwall

Detaljer

Publicerad:
2018-02-07
Ort:
Borås, Västra Götalands län
Kategori:
Administration & kontor
Specialisering:
Administration
Omfattning:
Heltid
Referensnummer:
201122300
Sista ansökningsdag:
2018-03-01
Kontakt:
Åsa Lindwall

Beskrivning

Randstad söker nu en produktsupport till Fellert i Borås. Är du en effektiv och administrativ person som dessutom kan skruva och hantera verktyg som slipmaskiner och färgsprutor? Trivs du med att ha ordning och reda liksom att ta egna initiativ och beslut? Låter det som något som skulle passa dig? Då hoppas vi på din ansökan redan idag!

Omfattning: Heltid, start omgående eller enligt överenskommelse Uppdraget är till en start 6 månader med tanken att det går över i anställning hos kund.

Arbetstiderna är 8.00-17.00 måndag-fredag

Uppdragsgivare: Randstad AB

Ort: Borås

Arbetsbeskrivning:

Fellert Acoustical Ceilings levererar sin unika design/akustiklösning till spektakulära byggprojekt över hela världen. Du sitter tillsammans med 4 kollegor i ett öppet kontorslandskap i centrala Borås med närhet till kommunikationer, butiker och restauranger.

Som produktsupport är dina främsta arbetsuppgifter att administrera och skriva ut varuprover för att skicka iväg till kund. Periodvis förbereder du utbildningar som hålls i Fellerts lokaler. Det innebär att skruva upp gipsplattor i taket, sprutmåla, lägga på olika strukturer/puts som ska användas under utbildningen. Viktigt att det blir rätt finish på plattorna som tränas på. Du ser till att det ser snyggt ut i lokalerna efter utbildningen, sortera skräp/avfall.

Du kommer också ansvara att det finns grundsortiment på lagret, beställa vid behov samt hålla ordning och reda. Andra arbetsuppgifter kommer ingå i rollen efterhand, det pågår ständig utveckling och förbättring på företaget.

Läs mer om företaget här; http://www.fellert.com/

Kvalifikationer:

Vi söker dig som vill ha en roll med både specifika ansvarsområden samt uppgifter som uppstår löpande. Det handlar både om administrativt och operativt. Du har lätt för att sätta dig in i olika program och har goda kunskaper i engelska både tal och skrift.

Som person är du självgående, du har ett öga för vad som ska göras och är intresserad av att lära nytt. Du kan samarbete med andra liksom trivs när det är stundtals högt tempo och har god förmågan att prioritera ditt arbete.

Du är en händig person som kan skruva och kan hantera verktyg såsom slipmaskiner, färgspruta och har ett intresse och känsla för finish. Vidare har du ordning och reda och vågar ta egna initiativ och beslut.

Vi tror att du har några års arbetserfarenhet inom administration och/eller produktion.

För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.

Om Randstad:
Hösten 2016 bytte Proffice namn till Randstad. Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världens näst största företag inom rekrytering och bemanning.

Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar som hos en traditionell arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort.

Utöver det får du även en mängd karriärmöjligheter, möter olika företagskulturer och får erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett spännande, välfyllt CV. Söker du en arbetsgivare som erbjuder spännande uppdrag och nya kontaktnät kommer du trivas hos oss.

Sista ansökningsdag: 2018-03-01, urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.

För information: Åsa Lindwall asa.lindwall@randstad.se