Positiv kundtjänstmedarbetare till omtyckt företag i Norrköping

Publicerad: 2017-06-05
Ort:
Norrköping, Östergötlands län
Kategori:
Kundtjänst, service & handel
Specialisering:
Kundtjänst
Omfattning:
Heltid
Referensnummer:
201058360
Sista ansökningsdag:
2017-07-05
Kontakt:
Nathalie Modigh
Gillar du kontakten med människor, trivs i telefon och med enklare administration? Vår kund är ett omtyckt företag i Norrköping där du sitter med trevliga kollegor i ett öppet kontorslandskap. Med dig i bagaget behöver du minst 6 månaders erfarenhet som kundtjänstmedarbetare, god datorvana och intresse för kunder. Låter det som något för dig? Uppdraget startar då enligt överenskommelse och pågår i minst 3 månader. Välkommen med din ansökan som kundtjänstmedarbetare, redan idag!

Uppdragsgivare: Randstad AB

Ort: Norrköping

Omfattning: Heltid 8-17, för start enligt överenskommelse och för uppdrag i minst 3 månader (med möjlig förlängning/övergång till kund).

Arbetsbeskrivning:
Vår kund erbjuder en utvecklande tjänst för dig som gillar service, teamwork och trivs i telefon. Hos oss på Randstad får du dessutom en tillgänglig konsultchef, tillgång till våra personalförmåner och en trygg anställning med kollektivavtal. Något för dig? Då hoppas vi redan på din ansökan!

Dina arbetsuppgifter (till exempel):

  • Ta emot kunder & beställningar över telefon och e-post liksom svara på frågor om produkter och tjänster.
  • Erbjuda/boka nya produkter eller tjänster som passar kundens behov.
  • Göra utgående samtal och informera både nya och befintliga kunder om erbjudanden, produkter och/eller tjänster som de kan vara intresserade av eller som kompletterar deras nuvarande utbud.
Kvalifikationer:
Här behöver du minst 6 månaders erfarenhet som kundtjänstmedarbetare, gymnasieexamen, datorvana (ha arbetat i ett affärs-/ärendesystem) och goda kunskaper i både svenska och engelska i såväl tal som skrift.

  • Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Som person är du rätt för oss om du:
  • Har lätt för att se behov, prata med olika människor och samarbeta med andra.
  • Är positivt lagd och drivs av att ge kunden bästa tänkbara kundservice.
  • Gillar att lära nytt, utvecklas och trivs med telefon och datorn som verktyg.
Vi ser det som plus (men inte krav) om du tidigare arbetat med försäljning, i kundservice eller butik liksom om du arbetat i Microsoft Office (till exempel Word och Excel).

För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.

Om Randstad:
Hösten 2016 bytte Proffice namn till Randstad. Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världens näst största företag inom rekrytering och bemanning.

Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar som hos en traditionell arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort.

Utöver det får du även en mängd karriärmöjligheter, möter olika företagskulturer och får erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett spännande, välfyllt CV. Söker du en arbetsgivare som erbjuder spännande uppdrag och nya kontaktnät kommer du trivas hos oss.

Sista ansökningsdag: 2017-07-05, urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.

För information: Nathalie Modigh | nathalie.modigh@randstad.se |