orderhandläggare sökes till vår kund.

Detaljer

Kontakt:
Angelica Hellström, 
+46768997890, 
angelica.hellström@randstad.se
Sista ansökningsdag:
2019-11-17
Omfattning:
Heltid
Anställningsform:
Tillsvidare
Ort:
Skåne län, 
Malmö kommun
Kategori:
Administration & kontor
Specialisering:
Handläggning

arbetsbeskrivning.

Just nu söker vi en orderhandläggare till vår kund. Skulle du beskriva dig som en person som brinner för service och alltid gör det lilla extra för kunderna? Då kan vi på randstad ha ett uppdrag för just dig.

Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Utöver det erbjuds du även en mängd karriärmöjligheter, får möta olika företagskulturer och erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett välfyllt CV. Tjänsten kan innebära många kontakter och då är det är viktigt med god samarbets- och kommunikationsförmåga. Som person ser vi att du är drivande och van att arbeta självständigt. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss.

ansvarsområde.

Dina arbetsuppgifter kommer främst bestå av kundtjänst via telefon och e-post, orderhantering, fakturering samt övriga kontorsuppgifter. Du kommer att ingå i ett logistikteam med tydlig ansvar.

Eftersom ditt dagliga arbete kommer bestå av kontakt med kunder är det viktigt att du har ett stort intresse för att leverera god service. Då en central del av uppdraget handlar om att tillse att kundlöften uppfylls ser vi att du är noggrann och kan fatta beslut på egen hand. Det är även av stor vikt att du har lätt för att samarbeta och har ett prestigelöst förhållningssätt.

omfattning.

Heltid.

kvalifikationer.

För att vara aktuell för ett uppdrag som orderhandläggare till vår kund ser vi att ni har tidigare erfarenhet inom kundtjänst och orderhandläggning, gärna mer än 2 år. Vi ser även att ni uppfyller kraven nedan: 

  • Gärna erfarenhet från att ha arbetat inom industri med elektronik delar/enheter 

  • Ha goda kunskaper i Office paketet.

  • Gärna en analytisk bakgrund eller erfarenhet

  • Goda kunskaper i det svenska och engelska språket, tal och skrift

  • Kunskap i SAP/R3

  • Vana att arbeta lokalt och globalt.

 För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.

erfarenhet.

För att vara aktuell för tjänsten krävs två års erfarenhet från kundtjänst och orderhandläggning.

ansökan.

2019-11-17, urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.

För information: Angelica Hellström.  Angelica.hellstrom@randstad.se

om Randstad.

Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster och erbjuder bemannings-, konsult- och rekryteringslösningar inom alla kompetensområden. Vi erbjuder även interim management, executive search och omställningstjänster. Vi har ett stort nätverk av bolag och kandidater vilket innebär att vi förmedlar hundratals jobb inom olika branscher, från Kiruna i norr till Malmö i söder. Vår ambition är att vara den bästa arbetsgivaren på marknaden.

Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och organisationer att nå deras sanna potential. Vi kallar det Human Forward.

https://www.randstad.se