Orderadministratör till företag inom textilbranschen i Göteborg.

Publicerad:
2018-02-02
Omfattning:
Heltid
Kontakt:
Olivia Ljungbäck

Detaljer

Publicerad:
2018-02-02
Ort:
Göteborg, Västra Götalands län
Kategori:
Administration & kontor
Specialisering:
Administration
Omfattning:
Heltid
Referensnummer:
201121842
Sista ansökningsdag:
2018-03-01
Kontakt:
Olivia Ljungbäck

Beskrivning

Vi söker nu en orderadministratör! Har du arbetat med orderhantering och trivs såväl i kontakten med människor som med administration? Tar du laget före jaget och är serviceminded i sitt bemötande med andra? Då har du kommit rätt! Just nu söker vi en orderadministratör, för start i februari, till ett spännande företag inom textilindustrin. Låter det som något för dig? Välkommen in med din ansökan!

Omfattning: Heltid, 8-17 (med flex). Start för uppdraget den 15 februari eller enligt överenskommelse till och med 6 månader (chans till förlängning).

Arbetsbeskrivning:
Här sitter du på ett omtyckt företag med trevliga kollegor. Som orderadministratör här fungerar du som länken mellan kunderna och företaget i övrigt där du övergripande hanterar beställningar från inkommande order till fakturering. Mer närmare kommer dina arbetsuppgifter innefatta:

  • Orderhantering, stansning och orderläggning.
  • Leveransbevakning, svara på frågor via mejl och telefon liksom administrativa uppgifter.
Kvalifikationer:
Här behöver du:

  • Minst 1 års erfarenhet av orderhantering.
  • Goda färdigheter i Movex.
  • Flytande svenska och engelska både i tal och skrift.

Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Som person har du ett effektivt arbetssätt där du kan göra tydliga prioriteringar. Känner du igen dig i beskrivningen ”laget före jaget” och är serviceminded mot människor du möter? Då är det dig som vi letar efter! Välkommen in med din ansökan – redan idag!

För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.

Om Randstad:
Hösten 2016 bytte Proffice namn till Randstad. Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världens näst största företag inom rekrytering och bemanning.

Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar som hos en traditionell arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort.

Utöver det får du även en mängd karriärmöjligheter, möter olika företagskulturer och får erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett spännande, välfyllt CV. Söker du en arbetsgivare som erbjuder spännande uppdrag och nya kontaktnät kommer du trivas hos oss.

Sista ansökningsdag: 2018-03-01, urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.

För information: Olivia Ljungbäck | olivia.ljungback@randstad.se |