Orderadministratör för spännande uppdrag i Malmö.

Publicerad:
2018-02-07
Omfattning:
Heltid
Kontakt:
Camilla Wohlin

Detaljer

Publicerad:
2018-02-07
Ort:
Malmö, Skåne län
Kategori:
Administration & kontor
Specialisering:
Administration
Omfattning:
Heltid
Referensnummer:
201122932
Sista ansökningsdag:
2018-03-07
Kontakt:
Camilla Wohlin

Beskrivning

Nu söker vi en orderadministratör till vår storkund. Har du tidigare arbetat med orderadministration liksom har goda färdigheter i Microsoft Officepaketet? Är du en person med positiv syn och har förmåga att identifiera liksom lösa problem i ett tidigt stadie? Då söker vi efter dig! Uppdraget som orderadministratör startar i februari och pågår minst 6 månader. Välkommen in med din ansökan!

Omfattning: Heltid, kontorstider. Med start i februari och 6 månader (chans till förlängning).

Arbetsbeskrivning:
Här välkomnas du till en av Malmös och världens största innovationsföretag. Hit kommer du lättast med bil eller buss och vi garanterar en spännande och internationell arbetsmiljö att arbeta i. Som orderadministratör här kommer du att:

  • Registrera order, ta reda på information från kunder och säljare samt vilka olika villkor i avtal.
  • Hantera förfrågningar från fabrik, administrera leveransproblem och expressleveranser.
  • Besvara frågor från kunder och utreda liksom debitera nya priser pga valutaförändring.
  • Returhantering, fakturering och support.
Kvalifikationer:
Här behöver du:

  • Minst 2 års erfarenhet av arbete med order i affärssystem.
  • Avslutad gymnasieutbildning och goda färdigheter i Microsoft Office-paketet.
Det är meriterande (ej krav) om du har en högre utbildning inom logistik eller administration och/eller erfarenhet av CRM-system eller SAP.

Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Som person är du organiserad och strukturerad liksom trivs i kundkontakten. Uppskattar du en roll där du får arbeta både självständigt och tillsammans med andra? Har du en positiv attityd och en förmåga att identifiera problem och lösningar på ett tidigt stadie? Då är det dig vi letar efter. Välkommen in med din ansökan.

För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.

Om Randstad:
Hösten 2016 bytte Proffice namn till Randstad. Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världens näst största företag inom rekrytering och bemanning.

Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar som hos en traditionell arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort.

Utöver det får du även en mängd karriärmöjligheter, möter olika företagskulturer och får erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett spännande, välfyllt CV. Söker du en arbetsgivare som erbjuder spännande uppdrag och nya kontaktnät kommer du trivas hos oss.

Sista ansökningsdag: 2018-03-07, urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.

För information: Camilla Wohlin | camilla.wohlin@randstad.se |