Operativ inköpare till Linköping.

Detaljer

Kontakt:
Alice Lindell, 
alice.lindell@randstad.se
Sista ansökningsdag:
2021-05-16
Omfattning:
Heltid
Anställningsform:
Tidsbestämd
Ort:
Östergötlands län, 
Linköping kommun
Kategori:
Ekonomi, redovisning, lön & inköp
Specialisering:
Inköp

arbetsbeskrivning.

Har du en utbildning inom inköp/logistik? Besitter du erfarenhet av leveransbevakning och söker nya meriter inom inköp? Du kan vi ha uppdraget för dig! Just nu letar vi efter en operativ inköpare till verksamhet i Linköping. 

Som operativ inköpare kommer ditt fokus att vara leveransbevakning. Det innefattar bland annat registrering av orderbekräftelser, dagliga utskick av obekräftade orders och uttagning av rapporter. När tid finns kommer arbetet även inkludera andra uppgifter inom inköp. 

Uppdragslängd: omgående till 2021-12-31 

Placeringsort: Linköping 

Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Utöver det erbjuds du även en mängd karriärmöjligheter, får möta olika företagskulturer och erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett välfyllt CV. Tjänsten kan innebära många kontakter och då är det är viktigt med god samarbets- och kommunikationsförmåga. Som person ser vi att du är drivande och van att arbeta självständigt. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss. 

ansvarsområde.

 Som operativ inköpare ligger dina ansvarsområden inom leveransbevakning , som bland annat innefattar att: 

-       Ta ut rapporten ur UBW 
-       Dagliga utskick av obekräftade order 
-       Registrering av orderbekräftelser 
-       Hantering av svar på utskick av bekräftade och obekräftade order 
-       Skicka mail/kvittenser kring order 
-       Fyll i arbetslista vid svar/hantering 

arbetstider.

 Heltid, kontorstider. Uppdraget startar så snart som möjligt och pågår fram till årsskiftet. 

kvalifikationer.

Till rollen som operativ inköpare söker vi dig som har: 

-       Utbildning inom inköp- eller logistikområdet 
-       Arbetslivserfarenhet inom inköp och leverans. 
-       God data- och systemvana 
-       Har god kunskap i svenska, tal och skrift. 

För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald. 

ansökan.

 2021-05-16, urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt. 

För information: Alice Lindell, alice.lindell@randstad.se 

om Randstad.

Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster och erbjuder bemannings-, konsult- och rekryteringslösningar inom alla kompetensområden. Vi erbjuder även interim management, executive search och omställningstjänster. Vi har ett stort nätverk av bolag och kandidater vilket innebär att vi förmedlar hundratals jobb inom olika branscher, från Kiruna i norr till Malmö i söder. Vår ambition är att vara den bästa arbetsgivaren på marknaden.

Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och organisationer att nå deras sanna potential. Vi kallar det Human Forward.

https://www.randstad.se