Office coordinator, Örebro.

Detaljer

Kontakt:
Nesrin Kaddoura, 
nesrin.kaddoura@randstad.se
Sista ansökningsdag:
2021-10-31
Omfattning:
Deltid, 20%
Anställningsform:
Tidsbestämd
Ort:
Örebro län, 
Örebro kommun
Kategori:
Administration & kontor

arbetsbeskrivning.

Trivs du med att vara företagets ansikte utåt med erfarenhet från servicebranschen? Vill du arbeta på deltid och kan arbeta flexibelt varje vecka? I rollen som Office Coordinator är du ansvarsfull och positiv samt trivs med att vara behjälplig där det behövs. Vår kund Trustly är den globalt ledande plattformen för digitala konto-till-konto-betalningar som banar väg för en värld utan betalkort. Om detta låter som en tjänst för dig är du varmt välkommen med din ansökan redan idag!

Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Utöver det erbjuds du även en mängd karriärmöjligheter, får möta olika företagskulturer och erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett välfyllt CV. Tjänsten kan innebära många kontakter och då är det är viktigt med god samarbets- och kommunikationsförmåga. Som person ser vi att du är drivande och van att arbeta självständigt. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss.

ansvarsområde.

I rollen som Office Coordinator kommer du ha helhetsansvaret över att kontoret ser snyggt och prydligt ut. Du kommer att anordna frukostar och fika till kontorets medarbetare. Utöver detta svarar du på frågor om någon medarbetare behöver hjälp.

Exempel på arbetsuppgifter: 
  • Anordna måndagsfrukost
  • Sköta beställningar för frukost, drycker och snacks
  • Gå rundor på kontoret för att se till så att det ser snyggt och prydligt ut
  • Ta emot bud och leveranser
  • Svara på mail

arbetstider.

Till denna tjänst söker vi personer för extraarbete. Enligt vårt kollektivavtal är det därför ett krav att du som söker kan visa intyg att du har en annan huvudsaklig sysselsättning. Det kan vara exempelvis studier eller annat arbete med en omfattning på minst 50%. Om du söker arbete på heltid så hänvisar vi istället till våra utannonserade tjänster för heltidsarbete.

kvalifikationer.

För att vara aktuell för tjänsten har du:
 
  • Studier eller annat arbete på minst 50% 
  • Erfarenhet av att arbeta inom service
  • Vi ser gärna att att du själv pluggar IT eller har ett IT intresse
  • Goda kunskaper i svenska och engelska, i såväl tal som skrift 

För att passa i rollen som Office coordinator har du förmågan att lysa upp dina kollegors vardag genom din glädjefyllda energi. Vidare tror vi att du beskriver dig själv som hjälpsam och ansvarsfull samt att du gärna gör det lilla extra för att kontoret alltid ska vara fint och trevligt. 
 
För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.

ansökan.

2021-10-31, urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.

om Trustly Group AB.

Vi är den globalt ledande plattformen för digitala konto-till-konto-betalningar som banar väg för en värld utan betalkort.  
Vårt digitala konto-till-konto-nätverk gör att konsumenter kan göra snabba, enkla och säkra betalningar direkt från sina bankkonton. Trustly hanterar hela betalningsflödet, vilket särskiljer oss från våra konkurrenter och gör att vi kan erbjuda ett attraktivt alternativ med lägre kostnad än traditionella betalkort. Trustly har mer än 500 medarbetare på tio kontor i Europa, Amerika och Australien. Vi är övertygade om att mångfald stärker innovationskraften och leder till mer inkluderande produkter. Därför är vi stolta över att Trustlys team består av mer än 50 olika nationaliteter. 

https://trustly.com