Materialhanterare till eskilstuna.

Detaljer

Kontakt:
Emma Bergvall, 
emma.bergvall@randstad.se
Sista ansökningsdag:
2022-05-29
Omfattning:
Heltid
Anställningsform:
Tidsbestämd
Ort:
Södermanlands län, 
Eskilstuna kommun
Kategori:
Administration & kontor
Specialisering:
Handläggning

arbetsbeskrivning.

Är du intresserad av att hjälpa kunder över hela världen med drifttid på deras maskiner och är du skicklig på dataanalys? Har du ett logistiskt intresse och tycker om kommunikation och att bygga relationer? Om ja, sök då denna spännande tjänst!

Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Utöver det erbjuds du även en mängd karriärmöjligheter, får möta olika företagskulturer och erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett välfyllt CV. Tjänsten kan innebära många kontakter och då är det är viktigt med god samarbets- och kommunikationsförmåga. Som person ser vi att du är drivande och van att arbeta självständigt. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss. 

kvalifikationer.

För att lyckas i din nya roll vill vi att du har följande kunskaper/erfarenhet:  

• Erfarenhet eller intresse för system, Python, Power BI, Qlik
• Logistisk utbildning eller erfarenhet 
• Goda kunskaper i engelska, tal och skrift  
• Skicklig i dataanalys  

Vi söker dig som är välorganiserad och strukturerad för att ge utrymme för innovation och kreativitet samt arbetar för ständig förbättring. Du ska vara kund och serviceminded och ha en problemlösningsförmåga.

För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald. 

ansvarsområde.

I denna roll är du ansvarig för att lösa de mest kritiska situationerna för kundens kunder inom maskinhaverier på grund av brist på reservdelar. Du kommer att ingå i ett team med fokus på att stödja kunden internationellt med att hitta snabba lösningar på brådskande restorder, involvera relevanta nätverk (leverantörer, produktion, servicecenter/orderkontor, tekniska team/tekniska lösningar, inköp, materialplanering, lager runt om i världen, ge tillförlitlig information och hantera kundernas förväntningar i tid Och naturligtvis att hitta kreativa förbättringar och standardisera dem). 

Ditt huvudfokus kommer att vara 

• Snabb lösning av akuta restorder 
• Proaktivt hålla kunden informerad och följa upp beräknad ankomsttid till centralt distributionscenter 
• Agera med kunden i åtanke och vara dedikerad att möta interna och externa kunders förväntningar 
• Använd vårt breda interna och externa nätverk för att stödja återställning av restorder i världsklass för att säkra maskinens drifttid globalt 
• Drive aktiviteter för att utveckla vår försörjningskedja kopplad till reservdelar 
• Driv kontinuerliga förbättringar inom funktionen 

ansökan.

Urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt. 

För information: Emma Bergvall, Konsultchef, emma.bergvall@randstad.se  

om Randstad.

Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster och erbjuder bemannings-, konsult- och rekryteringslösningar inom alla kompetensområden. Vi erbjuder även interim management, executive search och omställningstjänster. Vi har ett stort nätverk av bolag och kandidater vilket innebär att vi förmedlar hundratals jobb inom olika branscher, från Kiruna i norr till Malmö i söder. Vår ambition är att vara den bästa arbetsgivaren på marknaden.

Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och organisationer att nå deras sanna potential. Vi kallar det Human Forward.

https://www.randstad.se