Leveransadministratör till Tage Rejmes Bil i Norrköping.

Publicerad:
2018-02-02
Omfattning:
Heltid
Kontakt:
Olivia Ljungbäck

Detaljer

Publicerad:
2018-02-02
Ort:
Norrköping, Östergötlands län
Kategori:
Administration & kontor
Specialisering:
Administration
Omfattning:
Heltid
Referensnummer:
201122590
Sista ansökningsdag:
2018-02-20
Kontakt:
Olivia Ljungbäck

Beskrivning

Vi söker nu en leveransadministratör till vår attraktiva kund Tage Rejmes Bil i Norrköping. Har du tidigare erfarenhet av arbete med administration? Har du arbetat mycket i system och är på jakt efter ditt nya steg i karriären? Då har vi en tjänst för dig! Randstad söker nu, för start omgående och med uppdragslängd på 6 månader, en noggrann administratör till vår attraktiva kund Tage Rejmes Bil i Norrköping. Låter detta som en tjänst för dig? Då ser vi fram emot din ansökan redan idag!

Omfattning: Heltid, start omgående och med uppdragslängd på 6 månader. Eventuell chans till förlängning samt övertag av kund.

Arbetsbeskrivning:

Här välkomnas du till ett ljust och öppet kontor där du kommer sitta tillsammans med 4 kollegor. Koncernen Tage Rejmes Bil AB är auktoriserad återförsäljare av Volvo, Renault och Dacia och har sedan starten 1958 utvecklats till att bli ett av Sveriges största familjeägda bilhandelsföretag. De finns representerade med 24 anläggningar för försäljning och service på 15 orter i Östergötland, Närke, Västmanland, Södermanland och Småland.

Exempel på dina arbetsuppgifter:

• Hantering av ordersedel i system, matchning och beställningar.

• Beställningar av bilar och tillbehör.

• Avstämning av fakturapriser mot system.

• Matcha fakturapris mot inköpspris.

• Hantering av daglig kassaavstämning.

• Framtagning av rapporter och administration kring leasingaffärer.

Kvalifikationer:

Här behöver du:

• Tidigare erfarenhet av administration.

• God svenska i såväl tal som skrift.

• God dator-och systemvana.

Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Som person tror vi att du har ett naturlig driv. Troligen yttrar det sig i att du är intresserad av ditt arbete och lätt förstår helhetsbilden kring affären. Vi tror även du trivs i att hålla ordning och reda kring dig och gillar att arbeta på ett strukturerat sätt. Visst trivs du även i samarbete såväl som i självständigt arbete? Stämmer detta in på dig? Då kommer du bli en mycket uppskattad kollega hos oss!

För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.

Om Randstad:

Hösten 2016 bytte Proffice namn till Randstad. Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världens näst största företag inom rekrytering och bemanning.

Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar som hos en traditionell arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort.

Utöver det får du även en mängd karriärmöjligheter, möter olika företagskulturer och får erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett spännande, välfyllt CV. Söker du en arbetsgivare som erbjuder spännande uppdrag och nya kontaktnät kommer du trivas hos oss.

Sista ansökningsdag: 2018-02-20, urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.

För information: Olivia Ljungbäck | olivia.ljungback@randstad.se |