Kundtjänstspecialist med kunskaper i SAP.

Detaljer

Kontakt:
Alice Lindell, 
alice.lindell@randstad.se
Sista ansökningsdag:
2021-12-26
Omfattning:
Heltid
Anställningsform:
Tidsbestämd
Ort:
Södermanlands län, 
Nyköping kommun
Kategori:
Kundtjänst, service, handel
Specialisering:
Kundtjänst

arbetsbeskrivning.

Är du driven, flexibel och kan hantera flera uppgifter samtidigt? Har du dessutom erfarenhet från arbete inom kundtjänst? Då kan det vara dig vi söker. 

För kunds räkning i Nyköping söker vi nu en driven kundtjänstspecialister med goda kunskaper i SAP. Här blir du en del i kundtjänstteamet som stöttar i både intern och extern kundsupport i frågor kring exempelvis orderläggning, tekniska utmaningar och betalningsrelaterad support. Du koordinerar ärenden mot lösning med målet i hög kundnöjdhet.

Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Utöver det erbjuds du även en mängd karriärmöjligheter, får möta olika företagskulturer och erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett välfyllt CV. Tjänsten kan innebära många kontakter och då är det är viktigt med god samarbets- och kommunikationsförmåga. Som person ser vi att du är drivande och van att arbeta självständigt. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss.

ansvarsområde.

Du ansvarar för att ditt arbete blir utfört som det ska i rätt tid och med rätt kvalitet.

arbetstider.

Heltid, dagtid måndag-fredag. 
Uppdraget startar så snart som möjligt, enligt överenskommelse och kommer pågå i 6 månader. Med möjlighet till förlängning. 
Placeringsort: Nyköping. 

kvalifikationer.

För den här rollen söker vi dig som kan ta egna initiativ, är flexibel och kan hantera flera olika uppgifter samtidigt. Du är en öppensinnad person som alltid försöker förstå kundernas krav och gör ditt bästa för att hitta bästa möjliga lösning. 

Du har: 
  • Goda kunskaper i SAP.
  • Tidigare erfarenhet från en roll inom kundtjänst och/eller orderläggning är ett stort plus, särskilt från en internationell kundtjänst. 
  • Goda kunskaper i svenska och engelska och kan kommunicera obehindrat i både tal och skrift.
  • Kunskaper i Excel. 
Det är meriterande om du har kunskaper i ytterligare något Nordiskt språk. 

För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.

ansökan.

Sista ansökningsdag: 2021-12-26, urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.

För information: Kontakta Alice Lindell, alice.lindell@randstad.se

om Randstad.

Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster och erbjuder bemannings-, konsult- och rekryteringslösningar inom alla kompetensområden. Vi erbjuder även interim management, executive search och omställningstjänster. Vi har ett stort nätverk av bolag och kandidater vilket innebär att vi förmedlar hundratals jobb inom olika branscher, från Kiruna i norr till Malmö i söder. Vår ambition är att vara den bästa arbetsgivaren på marknaden.

Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och organisationer att nå deras sanna potential. Vi kallar det Human Forward.

https://www.randstad.se