Kundtjänstmedarbetare till Sappa i Göteborg.

Publicerad:
2018-07-09
Omfattning:
Heltid
Kontakt:
Sven Thylen

Detaljer

Publicerad:
2018-07-09
Ort:
Göteborg, Västra Götalands län
Kategori:
Kundtjänst, service & handel
Specialisering:
Kundtjänst
Omfattning:
Heltid
Referensnummer:
201144218
Sista ansökningsdag:
2018-08-09
Kontakt:
Sven Thylen

Beskrivning

Hos oss på Sappa får du ingå i ett glatt och engagerat team på Sappas kundlojalitetscenter. Du får en god inblick i hela Sappas verksamhet eftersom du arbetar med frågor som spänner över hela organisationen, vilket också ger dig möjligheten att växa inom bolaget. Vi värdesätter våra medarbetare väldigt högt. Vi jobbar kontinuerligt med den personliga utvecklingen. Våra medarbetare får löpande personlig coaching i sitt arbete, interna och externa utbildningar varvat med workshops. Detta gör att vi ser en långsiktighet i din tid hos oss på Sappa, att du har viljan att jobba hos oss under en längre tid och vara med och utvecklas tillsammans med oss.

Hos oss får du en varierande arbetsdag, något som är genomgående för en arbetsdag är:

  • Ge världsklassig kundsupport. Vi strävar alltid efter att ge alla som kontaktar oss världsklassig kundservice oavsett hur dom kontaktar oss. Våra kunder kontaktar oss idag via telefon, mejl, brev, Facebook och Twitter
  • Möjlighet att hjälpa kunden hela vägen. Vi har inga knappval när man ringer in till oss, vilket gör att vi kan hjälpa kunden hela vägen med allt från teknikssupport, till fakturafrågor och även försäljning. Det kan finnas begränsningar i vad vi KAN hjälpa kunden med, men vi har inga begränsningar i vad vi FÅR hjälpa kunden med.
  • Ansvar. Vi tror på att man växer i sin arbetsroll om man får ansvar, därför får alla som jobbar i vårt team egna ansvarsområden utöver kundsupporten. Här får man möjlighet att vara med att utveckla hur vi jobbar, då det är man själv som har det yttersta ansvaret för sitt område.
Vi levererar både tv, bredband och telefoni hem till flera hushåll runt om i hela Sverige. Men vår absolut viktigaste tjänst är vår fenomenala kundservice. Det är där du kommer in! Vi behöver stärka Sappa-laget och letar nu efter dig som både är service-minded och kundorienterad, samt vill leverera Sveriges bästa kundservice. Så vi undrar: vill du vara med och bidra till att bli Sverige mest kundvänliga företag?

Känner du ”JA, det vill jag” så är du definitivt intressant för oss på Sappa!

Ort: Göteborg, huvudkontoret

Omfattning: Heltid 100%

Start: Enligt överenskommelse

Anställningen är ett samarbete med Randstad, vilket betyder att första intervjuerna är med Randstad och sedan sker en slutintervju direkt hos oss på Sappa. Det är även på Randstad som man till en början är anställd. Vår vision är att alla ska vara anställda av oss på Sappa, möjligheterna till att bli anställd direkt hos oss efterhand är väldigt hög. Det som är viktigast för oss på Sappa är att man är en del av Sappa-laget oavsett om man har anställning på Randstad eller på Sappa.

Så, vem söker vi?

Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet, som person ser vi gärna att du finner glädje i att hjälpa andra och med en positiv inställning är du en bidragande lagspelare. Vidare har du en ödmjuk ton och känner stor lojalitet och engagemang för ditt arbete. Vi ser även att du är ansvarsfull, en god lyssnare och har ett starkt intresse för service och försäljning.

För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald. Har du tidigare arbetat med kundservice är detta meriterande.

Kvalifikationer:

  • Gymnasieexamen
  • Har ett genuint intresse för människor och att ge god service
  • Har hjärtat på rätt plats
  • God svenska och engelska i såväl tal som skrift
  • God datorvana
Låter detta som en tjänst för dig? Då är du varmt välkommen med din ansökan till oss redan idag!

Om AB Sappa

AB Sappa levererar tv- och bredbandstjänster runt om i hela Sverige, främst via egen kabel- och fibernät men även via s.k. öppna fibernät. Bolaget har sitt huvudkontor i Göteborg samt lokal närvaro i Karlstad.

Hjärtat i bolaget är vårt kundlojalitetscenter, som finns på plats och svarar på frågor alla dagar året om kl. 8-22. Vårt gemensamma mål, som genomsyrar hela bolagetär att bli Sveriges mest kundvänliga företag och landets bästa arbetsplats!

Om Randstad:

Hösten 2016 bytte Proffice namn till Randstad. Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världens näst största företag inom rekrytering och bemanning.

Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar som hos en traditionell arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort.

Utöver det får du även en mängd karriärmöjligheter, möter olika företagskulturer och får erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett spännande, välfyllt CV. Söker du en arbetsgivare som erbjuder spännande uppdrag och nya kontaktnät kommer du trivas hos oss.

Sista ansökningsdag: 2018-08-09, urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.

För information: Sven Thylén, sven.thylen@randstad.se