Kundtjänstmedarbetare till internationell kund i Malmö.

Detaljer

Kontakt:
Angelica Hellström, 
angelica.hellstrom@randstad.se
Sista ansökningsdag:
2020-06-05
Omfattning:
Heltid
Anställningsform:
Tidsbestämd
Ort:
Skåne län, 
Malmö kommun
Kategori:
Kundtjänst, service, handel
Specialisering:
Kundtjänst

arbetsbeskrivning.

Trivs du i en internationell miljö? Sätter du alltid kunden i fokus och är van att ha telefonen som ditt arbetsredskap? Är du intresserad av att få erfarenhet av komplex orderhantering? 

Perfekt! Då kan vi ha en spännande tjänst till just dig. Vår internationella kund i Malmö söker nämligen just nu efter en stjärna till deras kundtjänst. 

Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Utöver det erbjuds du även en mängd karriärmöjligheter, får möta olika företagskulturer och erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett välfyllt CV. Tjänsten kan innebära många kontakter och då är det är viktigt med god samarbets- och kommunikationsförmåga. Som person ser vi att du är drivande och van att arbeta självständigt. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss.

ansvarsområde.

I rollen som kundtjänstmedarbetare kommer du att få in ärenden från kundens nationella och internationella kunder. Du kommer att sitta i en bred roll som både innehåller service och administration. Kunden arbetar i SAP och all orderhantering kommer att administreras i detta program. Ingen dag är den andra lik i denna roll men den består sammanfattningsvis av:

  • Ta emot inkommande samtal på både svenska och engelska från företagets kunder
  • Besvara mail på svenska och engelska till företagets kunder
  • Ha kontakt med den interna säljorganisationen 
  • Administrera ordar och produkter i SAP 

arbetstider.

Heltid med goda möjligheter till anställning hos kund efter inhyrningsperiod. Arbetstid: Mån-fre 08.00-17.00.

kvalifikationer.

 För att trivas i denna rollen ställs höga krav på att du som kandidat är lättlärd och driven. Du kommer att sitta med komplex orderhatering och därför behöver du vara strukturerad och ha lätt för att ta dig ann mycket information och organisera detta. Du behöver vidare vara bekväm att jobba i en föränderlig miljö i högt tempo, det kommer att ställas höga krav på flexibilitet i denna roll.  

Krav för tjänsten:
  • Flytande kunskaper i både svenska och engelska i tal och skrift. 
  • Erfarenhet från en roll inom kundtjänst
  • Erfarenhet från administration
  • Fullständiga gymnasiebetyg
Det är meriterande om du har en eftergymnasial utbildning inom Supply Chain, inköp eller ekonomi. Det är även meriterande för tjänsten om du har arbetat med SAP tidigare. Vidare är det även meriterande om du har kunskaper i danska eller norska.  

För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.

ansökan.

2020-06-05 urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.

För information: Angelica Hellström, Consultant Manager, angelica.hellstrom@randstad.se

om Randstad.

Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster och erbjuder bemannings-, konsult- och rekryteringslösningar inom alla kompetensområden. Vi erbjuder även interim management, executive search och omställningstjänster. Vi har ett stort nätverk av bolag och kandidater vilket innebär att vi förmedlar hundratals jobb inom olika branscher, från Kiruna i norr till Malmö i söder. Vår ambition är att vara den bästa arbetsgivaren på marknaden.

Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och organisationer att nå deras sanna potential. Vi kallar det Human Forward.

https://www.randstad.se