Kundtjänstmedarbetare till finansbolag i centrala Göteborg.

Publicerad:
2019-03-05
Omfattning:
Heltid
Kontakt:
Johanna Nygren

Detaljer

Publicerad:
2019-03-05
Ort:
Göteborg, Västra Götalands län
Kategori:
Bank, finans & försäkring
Specialisering:
Kundtjänst bank
Omfattning:
Heltid
Referensnummer:
201204147
Sista ansökningsdag:
2019-03-19
Kontakt:
Johanna Nygren

Beskrivning

Kundtjänstmedarbetare finansbolag i centrala Göteborg

Vi söker nu dig med sinne för siffror, intresse för ekonomi och viljan att utvecklas inom bank. Vår kund har skyhög kundnöjdhet och medarbetarna stannar kvar länge. För rätt person erbjuder vi gedigen utbildning och ett ställe att växa på. Om du är rätt för oss så har du tidigare arbetat med service, har ekonomikunskaper, är telefonvan och har lätt för att lära nytt. Låter det som något för dig? Välkommen med din ansökan redan i dag då tillträde är redan 25 mars.

Omfattning: Heltid, måndag-fredag 8-17. Start 25 mars.

Arbetsbeskrivning

Vår kund är en bank och ligger centralt i stan med absolut närhet till såväl buss/spårvagn som butiker och restauranger. Här arbetar du i ett motiverat team med en dedikerad teamledare som stöttar dig i det dagliga arbetet.

Dina arbetsuppgifter som kundtjänstmedarbetare:

• Hantera inkommande samtal och mail från kunder, återförsäljare samt samarbetspartners.

Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Utöver det erbjuds du även en mängd karriärmöjligheter, får möta olika företagskulturer och erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett välfyllt CV. Tjänsten kan innebära många kontakter och då är det är viktigt med god samarbets- och kommunikationsförmåga. Som person ser vi att du är drivande och van att arbeta självständigt. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss.

Kvalifikationer

För att bli aktuell i rollen som kundrådgivare behöver du:

• Minst 2 års erfarenhet av service från butik, restaurang och/eller kundtjänst (alternativt motsvarande)

• God dator- och telefonvana liksom goda färdigheter i Microsoft Office-paketet.

• Goda kunskaper i såväl svenska som engelska både i tal och skrift.

• Kunna starta arbetet 25 mars.

Det här är ett arbete med mycket kundkontakter, därför tror vi att du gillar människor, är pedagogisk och hjälpsam. I team beskrivs du ofta som energigivande, samarbetsvillig och trygg. Vi tror dessutom att du har ett ekonomiskt intresse och letar efter ett jobb där du kan utvecklas. Är du dessutom positiv, proaktiv och strukturerad så kommer du att bli en uppskattad kollega hos oss.

Vi ser det som ett stort plus (inte krav) om du har gått gymnasiet med inriktning ekonomi och/eller läst en eftergymnasial utbildning inom ekonomi. För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.

Om Randstad

Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad ett av världens största företag inom rekrytering och bemanning. Vi hjälper både stora och små organisationer att hitta rätt personal. Det innebär att vi kan erbjuda hundratals jobb inom olika branscher, från Kiruna i norr till Malmö i söder. Så oavsett om du söker extrajobb eller fast anställning har du hamnat helt rätt. Vi har goda möjligheter att hitta rätt karriärvägar för just dina önskemål.

Sista ansökningsdag: 2019-03-19, urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.

För information: Johanna Nygren | johanna.nygren@randstad.se